“اسپرينت” گوشي با قابليت دسترسي به اينترنت پهن باند با سرعت بالا عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “کانزاس سيتي دات کام” ، اين شرکت با استفاده از يک نرم افزار و افزودن آن به گوشي تلفن همراه مدل HTC Mogul امکان دسترسي کاربران اين گوشي را به سرويس پرسرعت EV-DO Rev A network  در شبکه اسپرينت فراهم کرد.با ارتقاي گوشي ياد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “کانزاس سيتي دات کام” ، اين شرکت با استفاده از يک نرم افزار و افزودن آن به گوشي تلفن همراه مدل
HTC Mogul امکان دسترسي کاربران اين گوشي را به سرويس پرسرعت
EV-DO Rev A network  در شبکه اسپرينت فراهم کرد.
با ارتقاي گوشي ياد شده ، سرعت دسترسي کاربران به اينترنت با سرعت ۴/۱ مگابايت برثانيه امکان پذير شد.
پيش ازاين ، دسترسي به اين سرويس که توسط شرکت هاي اسپرينت و “وريزون وايرلس” ارايه مي شد، فقط با استفاده از لپ تاپ و کامپيوترهاي خانگي از طريق کارت هاي اتصال وايرلس امکان پذير بود.
اين گوشي قابليت دانلود فايل ها را باسرعت بين ۶۰۰ کيلوبايت تا ۴/۱ مگابايت بر ثانيه فراهم مي کند  و همچنين کاربران مي توانند فايل هاي مورد نظررا با سرعت ۳۵۰ تا ۵۰۰ کيلوبايت در ثانيه آپلود کنند.
شرکت “اسپرينت نکستل” Sprint Nextel  درسال  1938 تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در “اورلند پارک ” Overland Parkواقع در  کانزاس قراردارند.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباطات و ارايه سرويس هاي  A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys فعاليت مي کند.
اين شرکت يش از ۶۴هزار  کارمند دارد.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا