دو خبر از انجمن بازاريابي آسيا- اقيانوس و وريزون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس واير”، انجمن بازاريابي تلفن همراه بخش آسيا- اقيانوس آرام را در فوريه ۲۰۰۷ داير کرد و از آن زمان اين بخش خصوصا در حوزه تبليغات موبايلي فعاليت هاي گسترده اي داشته است.بازار تلفن همراه آسيا -اقيانوس آرام ، بزرگترين و سريع ترين بازار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بيزينس واير”، انجمن بازاريابي تلفن همراه بخش آسيا- اقيانوس آرام را در فوريه ۲۰۰۷ داير کرد و از آن زمان اين بخش خصوصا در حوزه تبليغات موبايلي فعاليت هاي گسترده اي داشته است.
بازار تلفن همراه آسيا -اقيانوس آرام ، بزرگترين و سريع ترين بازار تلفن همراه از لحاظ رشد اقتصادي و فروش است.
کشورهايي مانند چين و هند با بزرگترين بازارهاي تلفن همراه در اين منطقه واقع شده و در دو ماه گذشته بيشترين رکورد افزايش کاربران را داشته اند.
                             ***
* مدير مالي شرکت “وريزون وايرلس” اعلام کرد که با اجراي طرح مکالمه نا محدود تعداد مشترکين تلفن همراه افزايش پيدا کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با اجراي طرح مکالمه نا محدود اپراتورهاي تلفن همراه با کمبود ظرفيت و موجودي و افزايش تعداد کاربران مواجه شده اند.
در همين رابطه “دورين توبن” مدير مالي شرکت “ويريزون وايرلس”، اعلام کرد: با توجه به اين که بيشتر کاربران از پرداخت تنها صد دلار در ماه براي داشتن مکالمه نا محدود بسيار خشنود هستند، تعداد کاربران در حال افزايش است.
شرکت وريزون با کاهش قيمت ها موجب جلب مشرکين ديگر اپراتورها نيز شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا