سخت افزار کاهش فرکانس هاي تلفن همراه ساخته شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از تک ديجست، اين وسيله کوچک  از  کريستال هاي کوارتزي براي کاهش فرکانس استفاده مي کند، به آساني قابليت سازگاري با هر دستگاه تلفن همراه را دارد.استفاده از تلفن همراه باعث به وجود آمدن مشکلاتي مي شود که از آن جمله مي توان به سردرد، خستگي، گيجي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از تک ديجست، اين وسيله کوچک  از  کريستال هاي کوارتزي براي کاهش فرکانس استفاده مي کند، به آساني قابليت سازگاري با هر دستگاه تلفن همراه را دارد.
استفاده از تلفن همراه باعث به وجود آمدن مشکلاتي مي شود که از آن جمله مي توان به سردرد، خستگي، گيجي و بي خوابي اشاره کرد.
کاربران تلفن همراه بويژه در سنين جواني و نوجواني رشد چشمگيري داشته است بطوري که تحقيقات نشان مي دهد که  90 درصد دانش آموزاني که در مقطع راهنمايي مشغول به تحصيل هستند ،هم اکنون تلفن همراه دارند.
به اين ترتيب PhoneShield مي تواند براي محافظت از کاربران وسيله با ارزشي باشد و اين امکان را به وجود مي آورد که از انتشار فرکانس هايي با طول موج کوتاه جلوگيري کند، به اين صورت که اين فرکانس ها را قطع و به شکل ديگري منتشر مي کند.
 البته اين وسيله فرکانس ها را از بين نمي برد زيرا اگر اين فرکانس ها کاملا از بين بروند، تلفن همراه کار نمي کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا