شکايت “ترکفون” آمريکا در مورد بازفروش خطوط اعتباري

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،  شرکت ” TracFone” اعلام کرد که کاربران اين شرکت مي توانند با استفاده از سرويس خطوط اعتباري ارزان قيمت اين شرکت تلفن هاي همراه رايگان يا بسيار ارزان قيمت دريافت کنند. برخي فروشندگان با خريد اين گوشي هاي ارزان قيمت و ايجاد برخي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”،  شرکت ” TracFone” اعلام کرد که کاربران اين شرکت مي توانند با استفاده از سرويس خطوط اعتباري ارزان قيمت اين شرکت تلفن هاي همراه رايگان يا بسيار ارزان قيمت دريافت کنند.
برخي فروشندگان با خريد اين گوشي هاي ارزان قيمت و ايجاد برخي تغيير و تحول مانند باز کردن قفل ، آن ها را با قيمت هاي بالاتر در شبکه هايي غير  TracFone به فروش مي رسانند.
اين گوشي هاي تقلبي با مارک هاي متفاوت به فروش مي رسد تا کاربران متوجه ترفند و سوء استفاده از آن  نشوند.
شرکت TracFone براي مقابله با اين فروشندگان متقلب محدوديت هايي را در فروش گوشي ها ايجاد کرده است و براي مثال به هر فرد خريدار فقط دو گوشي مي دهد..
شرکت TracFone گروهي از ۸۰ وکيل مدافع را براي حل اين مشکل به دادگاه فراخوانده است.
پرونده اين شرکت در دست اقدام و بررسي است.
شرکت TracFone بزرگترين اپراتور ارايه کننده سرويس هاي اعتباري تلفن همراه در آمريکا است و تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي هشت ميليون و ۸۰۳ هزار کاربر داشته است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا