يک مقام مسئول :نرخ Sms هاي تبليغاتي انتخاباتي افزايش نيافته است

عليرضا احمديان زارچي رييس هيات مديره شرکت چهار نسل امواج به عنوان شرکت مادر تخصصي رهياب پيام رسان که در زمان حاضر يکي از ۳ اپراتور sms در کشور است در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:با توجه به آن که در زمان انتخابات براي ارائه  Sms هاي تبليغاتي بين اپراتورهاي sms رقابت وجود دارد …

عليرضا احمديان زارچي رييس هيات مديره شرکت چهار نسل امواج به عنوان شرکت مادر تخصصي رهياب پيام رسان که در زمان حاضر يکي از ۳ اپراتور sms در کشور است در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:با توجه به آن که در زمان انتخابات براي ارائه  Sms هاي تبليغاتي بين اپراتورهاي sms رقابت وجود دارد نه تنها نرخ ارسال افزايش نيافته بلکه تا حدودي کاهش نيز يافته است.
وي ادامه داد: استقبال خوبي از سوي کانديداهاي انتخابات مجلس هشتم در استفاده از شبه رسانه پيامک براي تبليغات شده است و انتظار مي رود استفاده از اين ابزار روز به روز گسترده تر شود.
احمديان در خصوص استفاده از فونت فارسي در پيام کوتاه نيز گفت:بسياري از کانديداها در تبليغات خود از فونت فارسي استفاده مي کنند اما هنوز استفاده از فونت فارسي آنچنان که بايد معمول نشده است.
به گفته عضو هيات مديره رهياب پيام رسان ارسال هر پيام کوتاه تبليغاتي براساس جدول پلکاني که اپراتور اول در اختيار شرکت هاي ارائه دهنده sms قرار داده است محاسبه مي شود.
وي يادآور شد:نرخ هر پيامک بسته به تعداد آن از ۱۳۰ ريال تا ۱۵۰ ريال خواهد بود.
وي گفت:۳ اپراتور sms  جمعا ۲۰۰ پيام کوتاه در ثانيه مي توانند ارسال کنند.
در زمان حاضر   سه  اپراتور  شامل  رهياب پيام  رسان ، آتيه داده پردازان  و مگفا  ارائه دهنده   سرويس ارزش افزوده    SMS  هستند
۱۲۸/ ۱۳   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا