اعتراض MobiTV به استفاده رايگان از سرويس هاي اين شرکت

  به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، موبي تي وي در نامه اي به Howardforums اعلام کرد که در اسرع وقت لينک هاي سايت را که برنامه هاي MobiTV مانند Fox News ، MSNBC و Animal Planet  را پخش مي کند، ببندد. موبي تي وي پس از بي اعتنايي …

  به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، موبي تي وي در نامه اي به Howardforums اعلام کرد که در اسرع وقت لينک هاي سايت را که برنامه هاي MobiTV مانند Fox News ، MSNBC و Animal Planet  را پخش مي کند، ببندد.
موبي تي وي پس از بي اعتنايي سايت هووارد فروم  طي درخواستي  ازوب هاست Global Net Access در آتلانتا خواستار بستن سايت مذکور شد.
سايت هووارد فروم واقع در تورنتو کانادا ۷۹۵ هزار کاربر دارد به موضوعات حوزه  تلفن همراه و اپراتورها مي پردازد.
“هووارد چويي” مالک اين سايت گفت که قبلاً با نامه هايي از طرف دارندگان حق کپي رايت که درخواست توقف امکان دانلود نرم افزارهايي را داده بودند، موافقت کرده است، اما در اين مورد فقط لينک هاي ساده اي به وب سايت MobiTV منتشرشده که هر کاربر در اينترنت مي تواند به آن دسترسي داشته باشد.
هزينه ماهانه دسترسي به ۱۰۰ کانال MobiTV از طريق تلفن هاي همراه شرکت “اسپرينت” ۹۹/۹ دلار است.
يکي از وکلاي MobiTV گفت: آدرس وب MobiTV را بر خلاف قانون کپي رايت کرده اند.
در موردي مشابه سال گذشته نيز برخي  وب سايت ها يک کد ۱۶ رقمي را به نمايش گذاشتند که کاربران مي توانستند با استفاده از آن فيلم هاي DVD قفل شده را باز کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا