همکاري Inmarsatبا سه اپراتور تلفن همراه آمريکايي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اندي سوکاواتي”مدير عامل اينمارست در بيانيه اي اعلام کرد: مذاکرات با اين سه اپراتور آغاز شده است وانتظار داريم اين طرح ساليانه حدود ۱۱۵ميليون دلار درآمد براي اين شرکت در بر داشته باشد.وي در گفت و گو با رويترز گفت:در صورت به نتيجه رسيدن مذاکرات قصد داريم سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اندي سوکاواتي”مدير عامل اينمارست در بيانيه اي اعلام کرد: مذاکرات با اين سه اپراتور آغاز شده است وانتظار داريم اين طرح ساليانه حدود ۱۱۵ميليون دلار درآمد براي اين شرکت در بر داشته باشد.
وي در گفت و گو با رويترز گفت:در صورت به نتيجه رسيدن مذاکرات قصد داريم سرويس هاي ترکيبي ماهواره اي و زميني تلفن همراه را ارايه دهيم.
سوکاواتي تصريح کرد: در اين نمونه از سرويس ها کاربران مي توانند ارتباطات خود را از طريق شبکه هاي مرسوم ارتباطي برقرار کنند و هنگامي که در منطقه اي دور افتاده يا نواحي که تحت پوشش سرويس هاي زميني نيست، قرار گرفتند از سرويس هاي ماهواره اي شبکه ها استفاده کنند.
 Inmarsat plc شرکت ارتباط از راه دوربين المللي است که در سال ۱۹۷۹تاسيس شد  ودر ابتدا يک سازمان بين دولتي بود.
اين شرکت  در حال حاضر ۱۱ماهواره مخابراتي را اداره مي کند و سهام آن شرکت در ژوئن ۲۰۰۵در بازار بورس لندن به مزايده گذاشته شد.
AT&T که توزيع کننده گوشي هاي آيفون است يکي از بزرگترين اپراتورهاي تلفن همراه در آمريکا به شمار مي ايد.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,GPRS ,EDGE ,UMTSوHSDPAرتبه اول را در آمريکا و رتبه دهم را در جهان به خود اختصاص داده است.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان،آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس،نيکاراگوئه،اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷حدود۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است.
وريزون وايرلس دومين اپراتور بزرگ آمريکا و يازدهمين اپراتور بزرگ جهان به شمار مي آيد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷بيش از ۶۳ميليون نفر اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا