گستره سرويسهاي واي فاي شهري به بيش از ۳۰هزار مايل مربع خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ABIبا بيان اينکه در سال ۲۰۰۴محدود ه سرويس هاي واي فاي شهري تنها ۵۲۰مايل مربع بود گفت پيش بيني مي شود اين ميزان تا چهار سال آينده ۶۰برابر شود.اين مرکز در گزارش خود آورده است که آمريکا در بازار اين فناوري پيشتاز است و بعد از آن کشورهاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ABIبا بيان اينکه در سال ۲۰۰۴محدود ه سرويس هاي واي فاي شهري تنها ۵۲۰مايل مربع بود گفت پيش بيني مي شود اين ميزان تا چهار سال آينده ۶۰برابر شود.
اين مرکز در گزارش خود آورده است که آمريکا در بازار اين فناوري پيشتاز است و بعد از آن کشورهاي کانادا،ژاپن،کره جنوبي و اروپاي غربي سرمايه گذاري عظيمي براي گسترش زيربناها و کاربردها واي فاي شهري در پيش گرفته اند.
در گزارش ABIآمده است: آمريکاي شمالي درقاره آمريکا در زمينه ارايه واي فاي شهري پيشتاز مي باشد  و دراروپا تمايل استفاده از کاربردهاي تلفن همراه بيش از PC است.
شرايط بازارآسيا بسيار متفاوت است اما بيشتر کشورها روند روبه پيشرفت را در پيش گرفته اند.
به عنوان نمونه کره جنوبي با ارايه فناوري نوين و استفاده از آخرين ابزار به کارگيري اين سرويس در بازار اين منطقه پيشتاز است.
در کشورهاي در حال توسعه تمايل براي ارايه اين سرويس بالا است ولي هزينه زياد زيربناها و تجهيزات اين سرويس به عنوان يکي از عوامل بازدارنده در اين منطقه به شمار مي آيد.
“استن اسکات”مدير عامل ABI از ويژگي هاي اين سرويس مي توان به  قابليت برگشت سرمايه ،جلوگيري از حملات تروريستي ، کاهش جرايم عمومي ،بهبود روند ترافيک خيابان ها و افزايش صنعت گردشگري اشاره کرد.
مرکز تحقيقاتي ABI Researchريسرچ در دهه ۹۰در نيويورک آمريکا پايه ريزي شد و روي انقلاب فناوري،سرويس ها وزيربناي تکنولوژي هاي روز واستراتژي بازار تحقيق مي کند.  
۱۳۴/ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا