بهارتي ايرتل هند ۲/۲ميليون کاربر جديد جذب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” ، وودافون اسارVodafone Essar با يک ميليون و ۲۸۰ هزار کاربر ، BSNL با يک ميليون و۱۸۰ هزار نفر و Idea  با جذب۹۰۰هزار نفراز نظر جذب کاربرجديد به ترتيب رتبه هاي دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.ماه گذشته اپراتورهاي تلفن همراه در هند ۸ ميليون …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” ، وودافون اسارVodafone Essar با يک ميليون و ۲۸۰ هزار کاربر ، BSNL با يک ميليون و۱۸۰ هزار نفر و Idea  با جذب۹۰۰هزار نفراز نظر جذب کاربرجديد به ترتيب رتبه هاي دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
ماه گذشته اپراتورهاي تلفن همراه در هند ۸ ميليون و ۷۷۰ هزار مشترک جديد تلفن همراه داشته اند و براي اولين بار افزايش ماهيانه کاربران در چين را نيز پشت سر گذاشته اند.
 Bharti Airtel با ۵۷ ميليون کاربر ،Reliance Communications با ۴۲ ميليون نفر، Vodafone-Essar با ۴۱ ميليون مشترک وBSNL با ۳۷ ميليون نفر از نظر تعداد کاربر تلفن همراه در هند مقام اول تا چهارم را دارند.
در ميان اين چهار اپراتور، تنها Reliance Communications سرويس هاي مجهز به پلتفورم CDMA ارايه مي دهد بقيه اپراتورهاي سرويس هاي مجهز به فن آوري GSM ارايه مي دهند.
شمار کاربران تلفن همراه هند از مرز ۲۰۰ميليون نفر گذشته است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا