ثبات دربازار ارتباط از راه دور آمريکاي لاتين

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، گزارشي ها نشان مي دهد که ثبات در گردش وجوه، سود سهام بالا و فراواني نقدينگي موجب رقابت شديد در بين شرکت هاي ارتباط از راه دور  شده است.در اين گزارش افزايش رقابت براي  درآمدزايي بيشتر و سود سهام بالاتر به يکي از ريسکهاي مهم تجاري …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، گزارشي ها نشان مي دهد که ثبات در گردش وجوه، سود سهام بالا و فراواني نقدينگي موجب رقابت شديد در بين شرکت هاي ارتباط از راه دور  شده است.
در اين گزارش افزايش رقابت براي  درآمدزايي بيشتر و سود سهام بالاتر به يکي از ريسکهاي مهم تجاري در اين منطقه تبديل شده است.
“نيميا آلميدا”يکي از آگاهان در اين زمينه معتقد است شرکت ها تمام تلاش خود در  جذب مشترکان  جديد و ارايه فناوري نسل سوم معطوف کرده اند.
وي گفت که اپراتورهاي ارتباطي در آمريکاي لاتين انتظار دارند با توجه به سياست کاهش هزينه ها و ايجاد اتحاد بيشتردرآمد ساليانه خود را درسال ۲۰۰۸ به  5 درصد و ميزان سود سهام در اين دوره را به ۲۰ تا ۴۰ درصد برسانند.
آمريکن مويل يکي از بزرگ ترين اپراتور ها و تهيه کننده سرويس هاي بي سيم آمريکاي لاتين و پنجمين اپراتور تلفن همراه جهان مي باشد.
اين اپراتور با حدود ۵۰ميليون مشترک قصد دارد تا سه سال آينده سرمايه گذاري ۴ميليارد دلاري را براي ارتقا شبکه هاي ۳G در سراسر آمريکاي لاتين انجام دهد.
از سرويس هايي که اخيرا توسط اين اپراتور ارايه شده است مي توان به سرويس هاي پهن باند اينترنتي ،تماس هاي تلفني ويديويي،ويديو اينترنتي و امکان دانلود و ذخيره موسيقي هاي آنلاين تا سقف ۲۰۰هزار اهنگ اشاره کرد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا