هشداررگولاتوري عمان درباره پيامک هاي تجاري تقلبي

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تايمز آف عمان”، اين رگولاتوري اعلام کرد که  کاربران در رمينه  پيام هاي بين المللي که ادعا دارند کاربر برنده جايزه از طرف يکي از سازندگان مطرح بين المللي شده است، هوشيار باشند. TRA از کاربران خواست که اطلاعات شخصي خود را آشکار نکرده و با …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تايمز آف عمان”، اين رگولاتوري اعلام کرد که  کاربران در رمينه  پيام هاي بين المللي که ادعا دارند کاربر برنده جايزه از طرف يکي از سازندگان مطرح بين المللي شده است، هوشيار باشند. 
TRA از کاربران خواست که اطلاعات شخصي خود را آشکار نکرده و با شماره تلفني که در SMS ذکر شده است به اميد دريافت جايزه نقدي تماس نگيرند.
اين رگولاتوري  در بيانيه اي با شاره به دريافت تعدادي شکايت از سوي کاربران  تلفن همراه اعلام کرد که کاربران   اظهار داشتند که پيام هاي بين المللي دريافت کرده اند مبني بر اينکه برنده مبلغ جايزه نقدي ۵۰۰ هزار پوند شده اند و بايد با شماره اي تلفن بين المللي که در متن پيام وجود دارد، تماس بگيرند.
کشور عمان داراي  2 اپراتور تلفن همراه  موسوم به  “عمان موبايل”  با يک ميليون و ۳۰۰ هزار کاربر دارد و ” Nawras” با بيش از ۵۰۰ هزار کاربر است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا