سامسونگ از گوشي Serenata پرده برداري کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي که با همکاري شرکت دانمارکي Bang & Olufsen ، توليد کننده دستگاه هاي صوتي تصويري ، ساخته شده از ويژگي هاي برجسته و پيشرفته برخوردار است. اين گوشي پيوندي  ترکيبي از يک دستگاه پخش موسيقي و يک تلفن همراه است …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي که با همکاري شرکت دانمارکي Bang & Olufsen ، توليد کننده دستگاه هاي صوتي تصويري ، ساخته شده از ويژگي هاي برجسته و پيشرفته برخوردار است.
اين گوشي پيوندي  ترکيبي از يک دستگاه پخش موسيقي و يک تلفن همراه است و از ۴ گيگابايت حافظه داخلي براي ذخيره فايل هاي موسيقي MP3، AAC و WMA و بلندگوهاي بسيار قوي برخوردار مي باشد.
همچنين اين گوشي از يک صفحه نمايش ۲۶/۲ اينچي TFT با پشتيباني از ۲۵۶ هزار رنگ و وضوح تصوير ۲۴۰ x 240 برخوردار است به علاوه اين گوشي از شبکه نسل سوم (۳G)، بلوتوث ۲.۰ با A2DP و USB 2.0 بهره مند است.
گوشي Serenata با ابعاد ۱۰۹.۵ x 63 x 19.7 و وزن ۱۳۶ گرم داراي باتري Li-Ion بوده که در حالت مکالمه ۳ ساعت و درحال آماده باش ۲۸۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
زمان عرضه اين گوشي هنوز مشخص نيست اما پيش بيني مي شود که که با يکهزار و۵۰۰ دلار وارد بازار شود.
Bang & Olufsen شرکت دانمارکي که در زمينه طراحي و ساخت محصولات صوتي و تصويري بسيار پيشرفته و دستگاه تلويزيون و تلفن را فعاليت مي کند.
اين شرکت در سال ۱۹۲۵ به وسيله “پيتر بنگ “و “اسوند الوفسن” تاسيس شد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا