۴۶ درصد از کاربران وب موبايلي در اروپا و آمريکا بسر مي برتد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز””ري آندرسون”مدير عامل اين مرکز با اشاره به شش کشور پيشتاز در کاربرد اين فناوري گفت که براساس آمار ژانويه ۲۰۰۸ ميلادي انگليس ۲۵درصد، هند ۱۱درصد، آمريکا ۱۰درصد ، آفريقاي جنوبي ۸ درصد، اندونزي ۷ و چين ۶ درصد کاربران وب موبايلي دنيا را دارند. وي اظهار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز””ري آندرسون”مدير عامل اين مرکز با اشاره به شش کشور پيشتاز در کاربرد اين فناوري گفت که براساس آمار ژانويه ۲۰۰۸ ميلادي انگليس ۲۵درصد، هند ۱۱درصد، آمريکا ۱۰درصد ، آفريقاي جنوبي ۸ درصد، اندونزي ۷ و چين ۶ درصد کاربران وب موبايلي دنيا را دارند.
وي اظهار داشت که ميزان استفاده از سرويس موبايلي که در گذشته بازار هاي آمريکا و اروپا را قبضه کرده بود امروزه به سمت بازار چين و هند کشيده شده است.
اندرسون تصريح کرد:چين با رشدي چشمگير کاربران وب در ۶ماه گذشته امتياز خود را در جدول رتبه بندي از رديف  19به رتبه  ششم رسانده است.
 کل کاربران تلفن همراه در اروپا ۸۰۰ ميليون نفرو ضريب نفوذ تلفن همراه در اين قاره ۹۵درصد است.
اين آمارهمچنين  نشان مي دهد که رشد بازار در مناطقي از  غرب و شمال اروپا از جمله ترکيه با کندي روبه رو است.
حدود۲۵درصد از توليدات ۱۰توليد کننده برتر جهان در اروپا به فروش رفته است وسه درصد از کل گوشي هاي فروخته شده در اروپا مجهز به سيستم GPSهستند که حدود ۲۵درصد از اين تعداد در سال ۲۰۰۷عرضه شد.
فروش تلفن همراه در چين در سال ۲۰۰۷ميلادي بين ۱۳۰تا۱۹۰ميليون دستگاه بوده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور۵۲۵ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۳۹درصد مي باشد.
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ در مدت مشابه سال گذشته در هند حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در اين کشور ۲۱۰ميليون و ضريب آن  در اين کشور پر جمعيت تنها ۱۹درصد است.
تعدا کل کاربران تلفن همراه در کشورهاي آفريقايي ۲۵۰ميليون و ضريب نفوذ آن ۲۷درصد است.
رشد اين وسيله ارتباطي در اين قاره با يک تاخير چشمگير نسبت به ديگر کشورها مانند مانند کشورهاي چين و هند روبروبوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا