۱۰ درصد از تعهدات قرارداد تجهيزات ۶ ميليون خط ، آماده تحويل است

غلامرضا بهروزي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در زمان حاضر در حال تحويل ۱۰ درصد از تجهيزات توليد شده در اين بخش هستيم و  ظرف ۱۲ ماه تعهدات خود را در اين زمينه به اتمام خواهيم رساند.مديرعامل شرکت “فنون ارتباطات سيار” به عنوان يکي از شرکت هاي عضو کنسرسيوم توليد تجهيزات …

غلامرضا بهروزي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در زمان حاضر در حال تحويل ۱۰ درصد از تجهيزات توليد شده در اين بخش هستيم و  ظرف ۱۲ ماه تعهدات خود را در اين زمينه به اتمام خواهيم رساند.
مديرعامل شرکت “فنون ارتباطات سيار” به عنوان يکي از شرکت هاي عضو کنسرسيوم توليد تجهيزات شبکه تلفن همراه با تاکيد بر اينکه ظرف يک سال خواهيم توانست سه هزار و ۵۰۰ سايت BTS را به کارفرما تحويل دهيم خاطر نشان کرد: از ارديبهشت ماه به بعد توانايي توليد ماهانه ۵۰۰ سايت BTS را خواهيم داشت.
وي با بيان اينکه اين کنسرسيوم آمادگي صادرات ۱۰ برابر حجم قرارداد ظرفيت سازي ۶ ميليون خط را داراست گفت:ظرفيت توليد تجهيزات شبکه تلفن همراه در کشور بيش از اين ميزان است.
وي اعتماد دولت به توليدکنندگان داخلي را نقطه قوت در کسب موفقيت چشمگير کنسرسيوم برشمرد و يادآور شد:تشکيل کنسرسيوم توسعه ارتباطات سيار پديده جديدي بود تا شش توليدکننده بزرگ در حوزه صنايع ” هاي تک” با استفاده از تحقيقات، امکانات توليد و سرمايه و اعتبار راه را براي ديگر پروژه هاي داخلي کشور باز کرده و الگويي براي ديگر صنايع به حساب آيند.
به اعتقاد وي ورود به صنايع “هاي تک”، ايران را در زمره کشورهاي صنعتي جهان قرار داده است.
مهندس بهروزي با بيان اينکه توليد در حوزه شبکه تلفن همراه اشتغالزايي در نيروهاي متخصص و نيز جلوگيري از فرار مغزها را در پي خواهد داشت پيش بيني کرد که در سال ۸۷ اولين سري تجهيزات توليدي اين کنسرسيوم به کشورهاي ديگر صادر شود.
پروژه توليد تجهيزات شش ميليون خط تلفن همراه، طي قراردادي با حضور رييس جمهوري از سوي وزارت ارتباطات با شش شركت مخابراتي داخلي شامل کارخانجات مخابراتي ايران،صنايع مخابراتي راه دور،صنايع قطعات الکترونيک ايران، فنون ارتباطات سيار ، ميکرو موج و صا شيراز در ارديبهشت ماه ۸۶ براي مدت ۱۸ ماه منعقد شده است.
۱۲۸/۱۳   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا