آلتل به طرح تماس نامحدود پيوست

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “فون اسکوپ”، طرح آلتل فقط شامل سرويس صوتي است و ويژگي هاي ديگر را مانند پيام کوتاه يا داده در برندارد. “آلتل وايرلس” پنجمين اپراتور آمريکا، آخرين اپراتوري است که به روند ارايه طرح تماس هاي نامحدود با هزينه ماهانه ۱۰۰ دلاري پيوسته است.ساير رقباي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “فون اسکوپ”، طرح آلتل فقط شامل سرويس صوتي است و ويژگي هاي ديگر را مانند پيام کوتاه يا داده در برندارد.
“آلتل وايرلس” پنجمين اپراتور آمريکا، آخرين اپراتوري است که به روند ارايه طرح تماس هاي نامحدود با هزينه ماهانه ۱۰۰ دلاري پيوسته است.
ساير رقباي بزرگ اپراتوري در هفته گذشته طرح هاي مختلف تماسهاي نامحدود را ارايه داده اند.
 طرح آلتل نيز مانند “وريزون وايرلس” و AT&T Mobility فقط شامل تماس صوتي، و ساير کاربردهاي استاندارد مانند صندوق صوتي، و تماس راه دور است.
اين در حالي است که رقباي ديگر مانند “تي موبايل” در طرح خود پيام کوتاه نامحدود و پيام تصويري و “اسپرينت نکستل” محتواهاي داده اي و چندرسانه اي گنجانده اند.
به گزارش آلتل فقط مشترکان دايمي  مي توانند از اين طرح استفاده کنند و مشترکان اعتباري و دارندگان گوشي هاي هوشمند قادر به استفاد ه از آن نيستند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا