همکاري E-Plus با نوکيا زيمنس و اريکسون

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،E-Plusدر گزارش خود آورده است:در قرادادي که بين اين شرکت و نوکيا زيمنس منعقد شد، قرار است ،شرکت مذکور شبکه راديوي فناوري نسل سوم اين اپراتور را تا سال ۲۰۱۰گسترش و ارتقا دهد.يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:نوکيا زيمنس همچنين تجهيزات ماکروويو را براي تراکنش هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،E-Plusدر گزارش خود آورده است:در قرادادي که بين اين شرکت و نوکيا زيمنس منعقد شد، قرار است ،شرکت مذکور شبکه راديوي فناوري نسل سوم اين اپراتور را تا سال ۲۰۱۰گسترش و ارتقا دهد.
يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:نوکيا زيمنس همچنين تجهيزات ماکروويو را براي تراکنش هاي شبکه E-Plusارايه خواهد داد.
اين مقام آگاه که نامش فاش نشد، افزود:در تفاهم نامه ديگري که بين اين اپراتور  و اريکسون به امضا رسيد، اين شرکت سوئدي نيز موظف است فناوري نسل سوم شبکه ماکروويو E-Plusرا ارتقا دهد.
تعداد کاربران تلفن همراهي درآلمان تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۲.۷درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباط از راه دور فعاليت مي کنند که  E-Plusسومين اپراتور بزرگ آلمان به شمار مي آيد که تا پايان سال گذشته حدود ۱۳ميليون و ۹۰۰هزار کاربر داشته است .
سهم اين اپراتور در بازار ارتباطي اين کشور حدود ۱۵درصد اعلام شده است و يکي از بزرگ ترين مشتريان سرويس هاي شبکه نوکيا زيمنس در اروپا است.
شبکه هاي نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس در لندن و توکيو راه اندازي شد ودر ۱۵۰کشور جهان سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و فعاليت اصلي آن در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان  است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا