سرويس دانلود نا محدود موسيقي موبايل در هنگ کنگ

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سافت پديا”، کاربران با استفاده از اين سرويس مي توانند طيف وسيعي آهنگ از انواع مختلف از قديمي تا جديد و بيش از ۶۰۰ هزار آهنگ از هنرمندان بين المللي و محلي را دانلود کنند.“داگلاس لي” مديري اجرايي شرکت SmarTone-Vodafone گفت: مدت زماني است که …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سافت پديا”، کاربران با استفاده از اين سرويس مي توانند طيف وسيعي آهنگ از انواع مختلف از قديمي تا جديد و بيش از ۶۰۰ هزار آهنگ از هنرمندان بين المللي و محلي را دانلود کنند.
“داگلاس لي” مديري اجرايي شرکت SmarTone-Vodafone گفت: مدت زماني است که تقاضا براي موسيقي آنلاين و همراه به سرعت رو به افزايش است و MusicXS اولين سرويس موسيقي است که نيازهاي علاقه مندان موسيقي و افرادي را که گهگاه به موسيقي گوش مي دهند در نظر گرفته است.
اين سرويس هم اکنون براي کاربران رايانه و تلفن همراه قابل دسترسي است و کابران نسل سوم بعداً مي توانند از آن استفاده کنند.
کاربران با پرداخت ماهانه ۹۶ دلار مي توانند هر تعداد آهنگي که مي خواهند مستقيماً روي تلفن همراه خود دانلود کنند.
اين سرويس از ويژگي هايي مانند گروه بندي توسط هنرمندان، نوع موسيقي ، جستجو، ليست آهنگ، مديريت آهنگ هاي مورد علاقه برخوردار است.
سرويس MusicXS بيش از ۵۰ نوع گوشي را از سازندگان مطرح مانند نوکيا، سوني اريکسون، سامسونگ، ال جي، موتورولا، شارپ و انواع پلتفورم ها مانند سيمبين، ويندوز موبايل، و جاوا پوشش مي دهد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا