کاهش ۹۰ درصدي شکايات از وزارت ارتباطات

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ” محمد خواجه‌پور”، معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني، اظهار داشت: کاهش شکايات، نشانگر تلاش مسوولان براي رسيدگي بموقع به شکايات مردم است. وي افزود: در سفرهاي استاني دولت، شکايات از دستگاه‌ها در مرحله اول به بازرسي رياست جمهوري ارايه و …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ” محمد خواجه‌پور”، معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني، اظهار داشت: کاهش شکايات، نشانگر تلاش مسوولان براي رسيدگي بموقع به شکايات مردم است.
وي افزود: در سفرهاي استاني دولت، شکايات از دستگاه‌ها در مرحله اول به بازرسي رياست جمهوري ارايه و در مرحله بعدي، شکايات واصله به نمايندگان وزارت ارتباطات حاضر در سفر، تحويل داده مي‌شود.
وي خاطر نشان کرد: بررسي رودرروي شکايات و پيشنهادهاي مردم، يکي ديگر از راه‌هاي دريافت نظرات ارباب رجوع‌ها در سفرهاي استاني هيات دولت است که وزارت ارتباطات به صورت فعال در اين زمينه حاضر است.
مهندس  خواجه‌پور در خصوص روند چگونگي رسيدگي به شکايات نيز گفت: پس از بررسي شکايات توسط هيات اعزامي وزارت ارتباطات، جلسات جداگانه‌اي با مديران مربوطه در حوزه‌هاي مخابرات، پست و پست بانک برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: شکايات واصله از مردم نيز به صورت تک‌تک و با حضور مديران ذي‌ربط، نماينده بازرسي وزارت ارتباطات و معاونت توسعه مديريت و امور پشتيباني مورد بررسي قرار گرفته و نتيجه به بازرسي رياست جمهوري اعلام مي‌شود.
وي تصريح کرد: کاهش شکايات از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بيانگر تعامل نزديک مسوولان بخش‌هاي مختلف اين وزارت‌خانه با مردم و افزايش رضايت‌مندي ارباب رجوع‌ها از مجموع تلاش‌هاي صورت گرفته در مخابرات، پست و پست بانک است.
معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني با اشاره به تکاليف وزارت ارتباطات در دور اول سفرهاي استاني اظهار داشت: خراسان جنوبي، اردبيل، ايلام، هرمزگان، بوشهر و آذربايجان غربي از جمله استان‌هايي هستند که ۱۰۰ درصد تکاليف،‌وظايف و مصوبات دور اول سفرهاي استاني را انجام داده‌اند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا