ارايه شبکه وايمکس در ناوگان دريايي سنگاپور

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت: بر اساس برنامه اي سه ساله به ارزش ۱۲ميليون دلار سرويس هاي اينترنت موبايلي را در اختيار کشتي هاي موجود دربندر سنگاپور و کشتي هاي موجود در فاصله ۱۵کيلومتري از خط ساحلي جنوب اين کشور ارايه داده است.وي افزود: اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت: بر اساس برنامه اي سه ساله به ارزش ۱۲ميليون دلار سرويس هاي اينترنت موبايلي را در اختيار کشتي هاي موجود دربندر سنگاپور و کشتي هاي موجود در فاصله ۱۵کيلومتري از خط ساحلي جنوب اين کشور ارايه داده است.
وي افزود: اين اولين طرحي است که با همکاري مقامات بندر MPAورگولاتور ارتباطي IDA اين کشور به منظور ارايه  سرويس هاي فناوري “اينفوکام”در بندر و ناوگام دريايي اين کشور اجرا شده است.
اينفوکام شرکت ارايه دهنده فناوري هاي اطلاعاتي آمريکايي است که کار پشتيباني و مديريت از سرويسهاي فناوري اطلاعات را به منظور استفاده در کامپيوتر،نرم افزارهاي کامپيوتري براي تبديل،ذخيره،نگهداري ،پردازش،مخابره و اصلاح اطلاعات بر عهده دارد.  
 اين مقام آگاه که نامش فاش نشد، گفت: از سپتامبر گذشته تاکنون شرکت هاي زيادي چون آژانس هاي دولتي ،خطوط درياي، اپراتور هاي ترمينالها ،شرکت مهندسي نيروي دريايي براي همکاري و مشارکت در اين طرح اعلام آمادگي کرده اند.
تعداد کل کاربران در سنگاپورتا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰ نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد که ساين تل با يک ميليون و ۸۲۰هزار کاربر رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا