تصميم غير منتظره BSNLهند در مورد شبکه GSM اين کشور

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”کولدپ گويال”مدير عامل گفت: شرکت اريکسون قراربود با توجه  به قراردادي يک ميليارد و ۳۰۰ميليون دلاري ۱۳ميليون خط GSM به شبکه ارتباطي اين کشور اضافه کند اما در اجراي تعهدات خود ناموفق عمل کرد.وي افزود: با شرايط پيش آمده  قصد داريم ارايه ۵ميليون خط GSMجديد را با …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،”کولدپ گويال”مدير عامل گفت: شرکت اريکسون قراربود با توجه  به قراردادي يک ميليارد و ۳۰۰ميليون دلاري ۱۳ميليون خط GSM به شبکه ارتباطي اين کشور اضافه کند اما در اجراي تعهدات خود ناموفق عمل کرد.
وي افزود: با شرايط پيش آمده  قصد داريم ارايه ۵ميليون خط GSMجديد را با همکاري دو شرکت موتورولا و اينتل انجام دهيم .
گويال گفت: براساس برنامه کاري قرار است که ۲۵ميليون خط GSM ديگر به اين قرارداد اضافه کنيم تا پوشش دهي شبکه ارتباطي  ناحيه جنوبي اين کشور با کيفيت هر چه بهتري شکل گيرد.
 گويال ارزش اين قرارداد را حدود ۲۰۰ميليون دلار اعلام کرد وگفت:اين مبلغ به طور برابر بين دو شرکت طرف قرارداد تقسيم خواهد شد.
BSNL که دفتر اصلي آن در دهلي نو قرار دارد، يکي از بزرگترين شرکت هاي ارتباطي خطوط ثابت و بي سيم  هند و ششمين شرکت در جهان مي باشد.
اين شرکت تا پايان سال گذشته حدود ۳۳ميليون کاربر تلفن همراه داشته است و ماهانه حدود ۸۰۰ هزار نفر به شبکه ارتباطي خود اضافه مي کند.
اين اپراتور قصد دارد با سياست هاي جديد تعداد کاربران خود را تا سال ۲۰۱۰به ۱۰۰ميليون نفربرساند.
اين شرکت سرويس هاي خطوط ثابت را نيز ارايه مي دهد که مجموع کاربران خطوط ثابت و همراه آن بيش از ۶۳ميليون نفر اعلام شده است.
تعداد کل کاربران موبايل در هند به مرز ۲۵۰ميليون نفر نزديک شده و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول و BSNL رتبه چهارم را دارا مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا