SMS بازي در خيابان ۶ ميليون بريتانيايي را زخمي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اکسپرس” آمار جديد نشان مي دهد که ۱۰ درصد از مجروحان  بيش از يک نفر به دليل شکستگي بيني، استخوان گونه و شکستگي سر، راهي مراکز درماني شدند.  تحقيقاتي که در بين يکهزار و ۵۵ کاربر بزرگسال صورت گرفت ،  نشان مي دهد که ۶۳ …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اکسپرس” آمار جديد نشان مي دهد که ۱۰ درصد از مجروحان  بيش از يک نفر به دليل شکستگي بيني، استخوان گونه و شکستگي سر، راهي مراکز درماني شدند. 
تحقيقاتي که در بين يکهزار و ۵۵ کاربر بزرگسال صورت گرفت ،  نشان مي دهد که ۶۳ درصد در هنگام تايپ چنان تمرکز مي کنند که اشياء اطراف خود را نمي بينند.
به کاربران تلفن همراه توصيه مي شود که براي افزايش سرعت تايپ خود از پيام هاي کوتاه پيش تايپ شده استفاده کنند و براي جلوگيري از خطر، هر ۵ ثانيه يکبار سر خود را بالا گرفته و اطراف را نگاه کنند.
به دليل ازدياد آمار زخميان، از هر ۴ نفر ۱ نفر اظهار داشته اند که ايجاد ، مسيرويژه موبايل در پياده روها ايده خوبي است.
اين افراد اظهار داشتند که ايجاد رنگ هاي مشخص در پياده روها و هشدار با ايجاد علائمي با رنگ در مواقع نزديک شدن عابران به موانع، مي تواند يک راه حل خوبي براي کاربران باشد.
حدود نيمي از پاسخ دهندگان نيز اظهار داشتند که نصب سطوح نرم و محافظ روي ميله هاي چراغ براي جلوگيري از زخمي شدن عابران در حال تايپ پيام، ايده خوبي است.
طبق آمار موسسه تحقيقي “موبايل ديتا” هم اکنون ۸۰ درصد بريتانيايي ها تلفن همراه دارند، در حالي که در سال ۱۹۹۷ فقط ۲۰ درصد موبايل داشتند.
آمار نشان مي دهد که بريتانيايي ها به طور متوسط در هر ساعت ۷/۴ ميليون پيام کوتاه ارسال مي کنند.
اما در دو دهه گذشته تعداد دوربين هاي سرعت سنج، سطل هاي زباله، تابلوها، تقويت کننده هاي تلويزيوني، ميله هاي موجود در خيابان نيز ۴۰ درصد افزايش يافته است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا