سرويس GPRS اپراتور اول تا پايان اسفند راه اندازي مي شود

حسن رضوي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:شرکت صاايران به عنوان پيمانکار قرارداد GPRS که بايد طي مدت ۳ ماه نسبت به نصب و راه اندازي اين تجهيزات در شبکه اقدام مي کرد تعهدات خود را اجرايي کرده است و در زمان حاضر ارائه اين سرويس در مرحله تست نهايي قرار دارد.وي …

حسن رضوي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:شرکت صاايران به عنوان پيمانکار قرارداد GPRS که بايد طي مدت ۳ ماه نسبت به نصب و راه اندازي اين تجهيزات در شبکه اقدام مي کرد تعهدات خود را اجرايي کرده است و در زمان حاضر ارائه اين سرويس در مرحله تست نهايي قرار دارد.
وي گفت:پس از اتمام تست، سرويس GPRS ابتدا براي مشترکان تهراني و سپس براي ديگر نقاط کشور راه اندازي خواهد شد.
GPRS كه از عبارت General Packet Radio Service (سرويس‌ بسته‌هاي راديويي)، گرفته شده امكان اتصال دائمي به اينترنت در تلفن همراه را فراهم كرده و هر سرويسي كه برروي اينترنت انجام مي‌گيرد در شبكه‌هاي تلفن همراه داراي سرويس GPRS قابل دسترس خواهد بود.
اين سرويس بخشي از مجموعه فن‌آوري‌هايي است كه براي نزديك‌تر كردن شبكه‌هاي نسل دوم تلفن همراه به كارايي شبكه‌هاي نسل سوم طراحي شده‌اند تا ‌آن‌ها را قادر سازد اطلاعات را بسيار سريع‌تر ارسال و دريافت كنند.
پيش از اين نيز مديرعامل شرکت ارتباطات سيار از ارائه اين سرويس در ساير استان هاي کشور از دو تا پنج ماه بعد از ارائه آن در تهران خبر داده بود
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا