مدل N96 نوکيا

** طراحياز مهمترين مشخصه هاي اين گوشي مي توان به ابعاد نسبتا مناسب آن( ۱۰۳x 55 x 18 mm, 92 cc ) و وزن ۱۲۵ گرم اشاره کرد همچنين صفحه نمايش آن ۱۶ ميليون رنگ کيو وي جي اي با اندازه۸/۲ اينچ که بسيار عالي به نظر مي رسد اشاره کرد که مثل گوشي N95 …

** طراحي
از مهمترين مشخصه هاي اين گوشي مي توان به ابعاد نسبتا مناسب آن( ۱۰۳x 55 x 18 mm, 92 cc ) و وزن ۱۲۵ گرم اشاره کرد همچنين صفحه نمايش آن ۱۶ ميليون رنگ کيو وي جي اي با اندازه۸/۲ اينچ که بسيار عالي به نظر مي رسد اشاره کرد که مثل گوشي N95 8gig مي باشد و کيفيت زنگ آن هم ۶۴ کاناله هست.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش گوشي نوکيا مدل N96 از نوع TFT  است که قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ را داراست و ابعاد آن در  240 در ۳۲۰ پيکسل۸/۲  اينچ است.
** حافظه
علاوه بر حافظه داخلي  16 گيگا بايتي اين گوشي کارت حافظه microSD را نيز ساپورت مي کندو همچنين داراي۱۲۸MB RAM, 256MB system memory است و باز هم در بررسي اين گوشي ستوني را نمي يابيم که جلوي آن علامت خط تيره باشد و اين نشان دهنده کامل بودن اين گوشي هست.
** دوربين
يک نکته بسيار مهم اين گوشي دوربين پنج مگاپيکسلي آن است که داراي لنز کارل زايس بوده و داراي فوکوس اتوماتک و فلاش نيز است.
در اين گوشي بر خلاف گوشي N82 از فلاش Xenon خبري نيست و وضوح دوربين اين مدل نوکيا ۲۵۹۲×۱۹۴۴ pixels است. فيلم برداري اين مدل هم با فرمت VGA 30 فريم بر ثانيه صورت مي گيرد.
استفاده از v2.0 with A2DP Bluetooth، سيستم عامل سيمبين ۲/۹ از ورژن ۲/۳، جک ۵/۳ميليمتري، سيستم موقعيت ياب جي پي اس، مجهز به تلوزيون DVB-H TV broadcast receiver وقابليت اتصال به تلويزيون TV out به علاوه Wi-Fi 802.11 b/g  از ديگر ويژگي هاي اين گوشي محسوب مي شود.
** سخن آخر
گوشي N96 که به تازگي به جمع محصولات نوکيا پيوسته است تا اواخر سال جاري ميلادي وارد بازار تلفن همراه ايران مي شود.
تا کنون قيمت دقيق اين گوشي اعلام نشده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا