اسپرينت براي کاربران ناشنوا سرويس ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي موبايل ديا، اين سرويس کلمه به کلمه مکالمات را به شکل نوشتاري روي صفحه نمايش گوشي که به مرورگر وب مجهز است، نمايش مي دهد. با سرويس WebCapTel کاربران مي توانند از تلفن ثابت و تلفن همراه تماس بگيرند و به تماس ها به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي موبايل ديا، اين سرويس کلمه به کلمه مکالمات را به شکل نوشتاري روي صفحه نمايش گوشي که به مرورگر وب مجهز است، نمايش مي دهد.
با سرويس WebCapTel کاربران مي توانند از تلفن ثابت و تلفن همراه تماس بگيرند و به تماس ها به راحتي پاسخ دهند.
سرويس WebCapTel اسپرينت صدا را به کلمات نوشتاري براي خواندن تبديل مي کند؛ هنگامي که اين کلمات روي مرورگر وب نمايش داده مي شود کاربر مي تواند فونت و اندازه، رنگ و حتي تصوير زمينه را تغيير دهد.   هنگامي که مکالمه کامل شد کاربر مي تواند اين مکالمه را براي مرور ودوباره ديدن ذخيره کند.
اين سرويس رايگان براي کاربران آمريکايي در دسترس است و انتظار مي رود که آمريکا با ۲۳ ميليون کاربر ناشنوا بتواند با آنها کمک کند که بتوانند از تلفن همراه و ثابت استفاده کنند.
اسپرينت نکستل ۵۴ ميليون دارد و پس از AT&T و “وريزون وايرلس” سومين اپراتور بزرگ تلفن همراه در آمريکا است.
اسپرينت نکستل در سال ۲۰۰۵ با خريد شرکت “نکستل تله کاميونيکيشن” توسط “اسپرينت کورپوريشن” به ارزش ۳۵ ميليارد دلار راه اندازي شد.
شرکت در سال ۲۰۰۶ بخش تلفن ثابت را با نام “ايمبارک” راه اندازي کرد.
دفتر مرکزي اجرايي اين شرکت در “رستون” ايالت “ويرجينيا” قرار گرفته، و دفتر مرکزي مهندسي آن در “اوورلند پارک” در “کانزاس” قرار دارد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا