اريکسون مجوز فناوري ۳Gآلمان را به دست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اريکسون گفت:اين قرارداد به منظورگسترش و ارتقا شبکه WCDMAاين اپراتور منعقد شده است.“کارستن اهرس”مدير شعبه آلماني اريکسون در اين باره گفت: براساس اين تفاهم نامه که مدت آن سه ساله مي باشد، اريکسون موظف است سرويس هاي فناوري ايستگاه مرکزي  WCDMA موجود در اين کشور را ارتقا دهد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اريکسون گفت:اين قرارداد به منظورگسترش و ارتقا شبکه WCDMAاين اپراتور منعقد شده است.
“کارستن اهرس”مدير شعبه آلماني اريکسون در اين باره گفت: براساس اين تفاهم نامه که مدت آن سه ساله مي باشد، اريکسون موظف است سرويس هاي فناوري ايستگاه مرکزي  WCDMA موجود در اين کشور را ارتقا دهد وهمچنين يک ايستگاه فناوري نسل سوم جديد را در اين کشور احداث کند.
وي افزود:اين طرح به منظور افزايش پوشش دهي  و بالا بردن حجم شبکه انجام مي گيرد.
اهرس گفت: اريکسون همچنين موظف به پشتيباني از تراکنش هاي ماکروويوي به منظور بالا بردن حجم شبکه براي افزايش انتقالات شبکه وتهيه سرويس هاي مشاوره فناوري شبکه مي باشد.
وي افزود:اين طرح باعث به روز کردن سرويس هاي اين اپراتور و همگام کردن آن با فناوري هاي نوين دنيا مي شود و باعث افزايش سهم اين اپراتور در بازار رقابتي ارتياطات خواهد شد.
 تعداد کاربران تلفن همراه در آلمان تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي ،۹۲ميليون و۸۰۹هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۲.۷درصد اعلام شده است.
 E-Plus  سومين اپراتور شبکه ارتباطي آلمان به شمار مي آيد که بالغ بر ۱۳ميليون کاربر دارد و سهم اين اپراتور در بازار  اين کشورتا پايان سال گذشته ۱۵درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که “تي موبايل “با ۳۴ميليون و۵۰۰هزار کاربر رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
  شرکت سوئدي اريکسون  در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و فعاليت اصلي آن در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد و پس از ادغام با سوني ژاپن به سوني اريکسون تغيير نام داد و در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
۱۳۴/ ۱۴


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا