۳۰۰ ميليارد SMS در سال ۲۰۰۷ در آمريکا مبادله شد

“تيم لورنو” مدير بازاريابي اين شرکت گفت: اميدواريم تعداد پيام هاي کوتاه در آمريکا در سال جاري ۲ برابر شود. به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “آر سي آر نيوز”، زماني که تبليغات همراه و جستجوي همراه مبتني بر  پيام متني نيز در نظر گرفته شوند، بازار SMS حتي از پيش …

“تيم لورنو” مدير بازاريابي اين شرکت گفت: اميدواريم تعداد پيام هاي کوتاه در آمريکا در سال جاري ۲ برابر شود.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “آر سي آر نيوز”، زماني که تبليغات همراه و جستجوي همراه مبتني بر  پيام متني نيز در نظر گرفته شوند، بازار SMS حتي از پيش بيني هاي انجام شده فراتر مي رود.
“لورندو” پيش بيني مي کند که از SMS براي ارتباط دستگاه به دستگاه نيز استفاده شود، براي مثال يک پيام به اجاق گاز ارسال مي کنيد تا روشن شده و زماني که شما به خانه مي رسيد فر گرم باشد.
يا مي توان با استفاده از SMS سفارش داد که يک فيلم به سيستم سرگرمي اتومبيل منتقل شود تا درزمان مسافرت در جاده ها آن را تماشا کنيد.
گرچه اين کاربردها هم اکنون غير ممکن به نظر مي رسند، اما به اين معنا نيست که اصلاً امکان پذير نيستند.
چند سال قبل بسياري از افراد در صنعت همراه ارزشي براي پيام کوتاه قائل نبوده و آن را بي اهميت مي ديدند، اما اکنون ثابت شده است که راه درآمدزايي خوبي براي اپراتورها است.
اپراتورها معمولاً براي سرويس هاي صوتي، داده اي و پيام کوتاه هزينه هاي جداگانه در نظر مي گيرند و پيام کوتاه يا SMS پلي بين داده و صوت است.
پيام کوتاه در واقع متن است که از کانال هاي کنترلي شبکه عبور مي کند نه از کانال داده اي يا صوتي.
در ابتدا از SMS براي ارتباط شخص به شخص استفاده مي شد و جانشيني براي تماس هاي صوتي هزينه آور و آزار دهنده بود؛ اما نقش SMS در صنعت بي سيم با توجه به وضعيت نوآوري در بازار کاملاً گسترش يافته است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا