رشد ۱۵۴ درصدي اينترنت موبايلي در سال جاري

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،کام اسکور در گزارش خود آورده است:کاربران ازاين فناوري به منظوربهره برداري از سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه از طريق کامپيوتر خود استفاده  مي کنند.“سرج مت” معاون  کام اسکورگفت: اين روش استفاده به اين دليل است که سرويس هاي پهن باند تلفن همراه به شبکه هاي سلولار محدود …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،کام اسکور در گزارش خود آورده است:کاربران ازاين فناوري به منظوربهره برداري از سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه از طريق کامپيوتر خود استفاده  مي کنند.
“سرج مت” معاون  کام اسکورگفت: اين روش استفاده به اين دليل است که سرويس هاي پهن باند تلفن همراه به شبکه هاي سلولار محدود شده اند و شامل سرويس هاي واي فاي نمي شود.
وي افزود: اپراتور هاي اسپرينت و وريزون در سال ۲۰۰۷ بازار اين سرويس را در آمريکا در اختيار داشتند و T&T  نيز در سال جديد براي پوشش دهي سرويس هاي خود از اين فناوري را گسترش مي دهد.
معاون  کام اسکور در اين باره گفت: آمارها نشان مي دهد تنها يک درصد از کاربران اينترنت آمريکا ازفناوري پهن باند تلفن همراه استفاده مي کنند اما مي توان انتظار داشت با اين ميزان رشد کاربران اين سرويس ها در چند سال آينده بسيار افزايش يابند.
وي افزود:استفاده از سرويس هاي پهن باند تلفن همراه از طريق کامپيوتر در حال حاضر  در اين کشور به صورت يک فناوري لوکس و تجملاتي  است و بيشتر کاربران اين سرويس ها کساني هستند که از درآمد بالايي برخوردارند.
“سرج مت”خاطر نشان کرد:”کام اسکور”شرکت ارزيابي ترافيک اينترنتي است که در سال ۱۹۹۰در ويرجينياي امريکا تاسيس شد.
فعاليت اصلي اين شرکت ارزيابي بازار داده ها و سرويس هاي اينترنتي مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا