همکاري اورنج و Cable&wireless

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اورنج اعلام کرد بر اساس اين تفاهمنامه کاربران FMC، Cable&Wireless مي توانند هنگامي که خارج ازسرويس هاي شبکه ” IP Virtual Private” اين اپراتور قرار گرفتند از سرويس هاي اورنج استفاده کنند.يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:اورنج در حال حاضر شبکه رومينگ بين المللي را با …


به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اورنج اعلام کرد بر اساس اين تفاهمنامه کاربران FMC، Cable&Wireless مي توانند هنگامي که خارج ازسرويس هاي شبکه ” IP Virtual Private” اين اپراتور قرار گرفتند از سرويس هاي اورنج استفاده کنند.
يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:اورنج در حال حاضر شبکه رومينگ بين المللي را با شرکت فناوري هاي نسل سوم هاچنسون به بيش از چهار ميليون کاربر در انگليس ارايه مي دهد.
“جيم مارش”مدير عامل آسيا، اروپا و آمريکاي Cable&Wirelessگفت:سرويس FMC اين شرکت بازارهاي تلفن همراهي را که درامد ساليانه انها بيش از ۵۰۰ميليون پوند مي باشد، نشانه گرفته است.
وي افزود: اين شرکت با افزايش تقاضا براي ارايه راهکارهاي موبايلي مواجه است که به انها اين امکان را مي دهد که هزينه ها را کنترل کنند وبازدهي خود را افزايش دهند.
Cable&Wirelessشرکت ارايه دهنده سرويس براي تامين نياز اطلاعات جهاني،تمرکز روي تجارت اطلاعات و سرويس هاي اينترنتي و ايجاد بازار سرويس هاي پهن باند محلي است.
مقر اصلي اين شرکت در انگلستان مي باشد وتعداد کارمندان آن ۱۳هزار و ۸۵۱نفر اعلام شده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۷۷ميليون و۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۱۱اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که اورنج با ۱۵ميليون و ۴۰۰هزار کاربر رتبه پنجم را دراين کشور و رتبه هشتم را در بين اپراتورهاي ارتباط از راه دور جهان  به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا