بازار سرويس محتواي موبايل آفريقا ۱۵ درصد رشد خواهد داشت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، “ليندسي مک دونالد” تحليلگر اين موسسه گفت: آينده سرويس هاي محتواي همراه در حرکت از SMS و MMS به پيام کوتاه سريع، رسانه، و ويديو بلاگينگ است وساختار محتواهاي تلفن همراه و اشتراک ويديو کليپ تبديل به هنجار شده است.   کاربران آفريقاي جنوبي …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، “ليندسي مک دونالد” تحليلگر اين موسسه گفت: آينده سرويس هاي محتواي همراه در حرکت از SMS و MMS به پيام کوتاه سريع، رسانه، و ويديو بلاگينگ است وساختار محتواهاي تلفن همراه و اشتراک ويديو کليپ تبديل به هنجار شده است.  
کاربران آفريقاي جنوبي از توسعه مداوم سرويس هاي محتوايي سود مي برند زيرا کاهش هزينه هاي پهن باند دسترسي اينترنتي ارزان تري ارايه مي دهد. 
موسسه “فراست اند ساليوان” پيش بيني کرده است که تقاضا براي سرويس هاي محتواي تلفن همراه در آفريقاي جنوبي افزايش يابد زيرا آگاهي مشتريان از قابليت استفاده سرويس ها و کاربردهاي چندگانه بالا رفته است.
کاربران فقط محتوي را دانلود نمي کنند، بلکه آن  را به اشتراک گذاشته، شخصي سازي کرده و محتوي توليد مي کنند.
سرويس هاي محتواي موبايل به سمت ارتباطات تجاري و تبليغات موبايل پيش مي رود ومشتريان و کاربران از اين سرويس ها به عنوان شکلي از ارتباط و ابزاري براي تغييرات اجتماع استفاده مي کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا