رگولاتوري عمان به ارايه دهندگان سرويس هاي مخابراتي گواهي نامه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ميد دات کام، بر اساس اين گزارش اپراتورهاي  بين المللي اين کشور بايد تا اول آوريل تقاضاي خود را براي دريافت گواهي نامه از رگولاتوري مخابرات و ارتباط از راه دور عمان  ارايه کنند. بر اين اساس، اين گواهي نامه انحصار ارايه سرويس از طريق …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ميد دات کام، بر اساس اين گزارش اپراتورهاي  بين المللي اين کشور بايد تا اول آوريل تقاضاي خود را براي دريافت گواهي نامه از رگولاتوري مخابرات و ارتباط از راه دور عمان  ارايه کنند.
بر اين اساس، اين گواهي نامه انحصار ارايه سرويس از طريق دو شرکت مخابراتي Omantel و Nawras را فسخ مي کند و حق انحصاري اين دو شرکت را براي ارايه اين سرويس ها از بين مي برد.
Nawras و Omantel  در فوريه سال ۲۰۰۵ قرار دادي را با رگولاتوري عمان به امضا رساند که براساس آن بايد تا پايان سال ۲۰۰۸به کاربران عمان سرويس ارايه دهند اما با ارايه گواهي نامه به ارايه دهندگان سرويس هاي مخابراتي اين قرارداد فسخ مي شود.
Omantel شرکت مخابرات و ارتباط از راه دور که اولين شرکت مخابرات و ارتباط از راه دور در عمان است که سرويس هاي اينترنت ارايه مي دهد.
Nawras شرکت ارايه دهنده سرويس هاي مخابراتي تلفن همراه در منطقه سلطان نشين عمان از ۱۶ مارس سال ۲۰۰۵ آغاز بکار کرد و بيش از يک ميليون کاربر تلفن همراه و ۴۰ درصد بازار اين کشور را در اختيار دارد.
اين شرکت  از مشارکت Qtel ،اپراتور تلفن ثابت و همراه قطر و TDC  اپراتور مخابراتي اروپايي در دانمارک، تشکيل شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا