نوکيا از ارتباطات آنلاين سبز پشتيباني مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، هر ماه نوکيا به کساني که بهترين نظريات را ارايه مي دهند گوشي تلفن همراه جايزه مي دهد و برندگان از ميان نظريه دهندگان انتخاب مي شوند و به يک گروه تبديل مي شوند که شانس حضور در کنگره جهاني تلفن همراه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، هر ماه نوکيا به کساني که بهترين نظريات را ارايه مي دهند گوشي تلفن همراه جايزه مي دهد و برندگان از ميان نظريه دهندگان انتخاب مي شوند و به يک گروه تبديل مي شوند که شانس حضور در کنگره جهاني تلفن همراه بارسلون در اکتبر ۲۰۰۸ را دارند.
ارتباطات آنلاين connect2earth براي افراد ۱۳ تا ۳۵ سال ارايه مي شود اما اين بدان معني نيست که افراد ديگر حق ارايه نظريات خود را ندارند.
اين وب سايت هم از طريق کامپيوتر و هم از طريق تلفن همراه قابل دسترس است و به اين ترتيب کاربران با استفاده از تلفن همراه امکان خلق فيلم، عکس يا نظريات خود را دارند.
سرويس connect2earth همانند يوتيوب است و کاربران حق به اشتراک گذاري ويديو و موسيقي خود را دارند. 
يکي از مديران نوکيا مي گويد که  بايد افراد جوان را تشويق به مشارکت در اين پروژه ها کنيم به اين ترتيب با سرويس connect2earth آنها اين شانس را دارند که روي توليد کنندگان و تصميم گيرندگان اصلي و واقعي تاثير بگذارند.
connect2earth يک فضاي جهاني واقعي براي افراد جوان است که به آنها امکان تماس، به اشتراک گذاشتن ، بيان کردن  نظرات  ،انتقادات و آرزوهايشان را در يک محيط آنلاين داشته و جوايز ارزشمندي نيز دريافت کنند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا