آيفون سرانجام به چين مي رود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بازار چين با بيش از ۵۰۰ميليون کاربر رويايي براي تمامي توليد کنندگان تلفن همراه است و حضور در اين کشوربه معناي دسترسي به وسيعترين بازار جهان است.     چاينا موبايل با ۳۵۰ميليون مشترک که بيش از کل جمعيت آمريکا است ، براي عرضه آيفون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بازار چين با بيش از ۵۰۰ميليون کاربر رويايي براي تمامي توليد کنندگان تلفن همراه است و حضور در اين کشوربه معناي دسترسي به وسيعترين بازار جهان است.    
چاينا موبايل با ۳۵۰ميليون مشترک که بيش از کل جمعيت آمريکا است ، براي عرضه آيفون به چين تلاش گسترده اي را آغاز کرده است.
“اپل” نيز يکي از شرکت هايي است که در صدد ارايه تلفن همراه “آيفون” در بازار چين است و بدين منظور مذاکراتي را با چاينا موبايل انجام داده است. برخي منابع خبري قبلا اعلام کردند که اين مذاکرات به نتيجه اي نرسيده است زيرا چاينا موبايل با قيمت بالاي تلفن همراه آيفون موافق نيست.
به گفته مدير اجرايي چاينا موبايل، قيمت ۵۰۰ دلاري آيفون بيش از دو برابر متوسط حقوق ماهيانه مردم چين است و اين تنها مشکلي است که براي ارايه اين تلفن همراه در چين وجود دارد.
به تازگي خبرهاي جديدي در اين باره منتشر شده و اين اخبارحاکي از آن است که چاينا موبايل به طور جدي درباره ارايه آيفون در بازار چين با اپل همکاري خواهد کرد.


۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا