مي زو چين گوشي M8 را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ؛ اين شرکت مدعي است که گوشي ياد شده را در اواخر سال ۲۰۰۶ ميلادي و قبل از اين که گوشي هاي آيفون ساخته و عرضه شوند ، طراحي کرده است.با اين حال، اين شرکت درباره نرم افزار بکاررفته دراين گوشي  که …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ؛ اين شرکت مدعي است که گوشي ياد شده را در اواخر سال ۲۰۰۶ ميلادي و قبل از اين که گوشي هاي آيفون ساخته و عرضه شوند ، طراحي کرده است.
با اين حال، اين شرکت درباره نرم افزار بکاررفته دراين گوشي  که گفته مي شود تقريبا بطور کامل از شرکت “اپل” به سرقت رفته است ، اظهار نظر نکرد.
سيستم عامل اين گوشي از لحاظ فني Windows CE 6.0 است ولي به نظر مي رسد اين وسيله با سيستم عامل X Mobile  مربوط به گوشي هاي آيفون کار مي کند.
اين گوشي همراه هنوز کامل نشده و درحال حاضر فقط ۴ کاربرد دارد و دست اندرکاران اين شرکت طرح نمونه اوليه ديگري از اين گوشي دردست دارند که داراي سيستم عامل کامل است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش ۴/۳ اينچي لمسي ،  دوربين ۳ مگابايتي ، پشتيباني سيستم هاي نسل سومي GPRS/EDGE ، خروجي اتصال به تلويزيون و بلوتوث ۲.۰+EDR است.
اين گوشي قراراست تا ۶ ماه ديگر به بازار عرضه شود ولي هنوز قيمت آن اعلام نشده است.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي درسايت “اسلش فون” اعلام نشده است.شرکت چيني MEIZU Electronic Technology در زمينه لوازم توليد و ارايه تجهيزات و لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
اين شرکت ارايه کننده وسايل مختلف از جمله M6 Mini Player و کارت موسيقي
M3 Music Card است.


۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا