بازار سيم کارت همچنان بي رونق است

به گزارش خبرنگار موبنا در پي  انتشار خبر فوق هيچ گونه خريدي در بازار سيم کارت صورت نمي گيرد و اکثر مراجعه کنندگان به فروش خط هاي خود تمايل دارند.منابع بازاري معتقدند که ورود اپراتور سوم تلفن همراه به بازار و عرضه سيم کارت هاي کم قيمت باعث خواهد شد تا روز به روز از …

به گزارش خبرنگار موبنا در پي  انتشار خبر فوق هيچ گونه خريدي در بازار سيم کارت صورت نمي گيرد و اکثر مراجعه کنندگان به فروش خط هاي خود تمايل دارند.
منابع بازاري معتقدند که ورود اپراتور سوم تلفن همراه به بازار و عرضه سيم کارت هاي کم قيمت باعث خواهد شد تا روز به روز از رونق سيم کارت هاي همراه اول کاسته شود.
“رسول حيدرزاده” يک فعال بازار تلفن همراه با اشاره به اينکه اکثر مشتريان بر اين باورند که سيم کارت هاي همراه اول در اوايل سال ۸۷ با قيمت ۱۲۰ هزار تومان در بازار توزيع مي شود گفت:اما به طور حتم تا زمان خصوصي شدن شرکت مخابرات عرضه سيم کارت ها با اين قيمت صورت نخواهد گرفت.
وي افزود:در اين شرايط حاکم بر بازار تنها مشترکاني که قصد فروش سيم کارت خود را دارند متضرر اصلي خواهند بود.
بر اساس اين گزارش در زمان حاضر بهاي فروش سيم کارت صفر کد هاي  “2”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و”۸″ به ترتيب پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال،چهار ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال است.
سيم کارت کارکرده کد”۱″ همراه اول به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال تا  شش ميليون ريال فروخته  مي شود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي دو، سه، چهار، پنج، شش،  هفت و هشت به بهاي چهار ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۵۰هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال  به فروش مي رود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا