تحريم ها تاثير منفي بر پروژه اپراتور سوم نخواهد داشت

به گزارش موبنا احمد پورنگ‌نيا اظهار داشت: تمام نامزدهاي خواهان حضور در اپراتور سوم تلفن همراه ،از شرکت هاي نامي و مقتدر در عرصه مخابرات هستند. وي گفت: متاسفانه اين ذهنيت وجود دارد که کشورهايي همچون انگليس و امريکا تنها در چنين عرصه هايي موفق هستند در حالي شرکت هايي که آمادگي خود را براي …

به گزارش موبنا احمد پورنگ‌نيا اظهار داشت: تمام نامزدهاي خواهان حضور در اپراتور سوم تلفن همراه ،از شرکت هاي نامي و مقتدر در عرصه مخابرات هستند.
وي گفت: متاسفانه اين ذهنيت وجود دارد که کشورهايي همچون انگليس و امريکا تنها در چنين عرصه هايي موفق هستند در حالي شرکت هايي که آمادگي خود را براي شرکت در عرصه مخابرات ايران اعلام کرده اند، تعداد مشترکان آنها به بيش از صد ميليون نفر نيز مي رسد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مهند س پورنگ نيا در عين حال  تاکيد کرد: اين طور نيست که در واگذاري امتياز اپراتور سوم تلفن همراه تنها به بحث سرمايه توجه کنيم بلکه در مدارک تهيه شده براي اين پروژه به مساله تجربه و دانش بالاي فني تاکيد بسياري شده است.
وي ادامه داد: هيچ شرکتي تنها به دليل داشتن سرمايه زياد نمي تواند وارد عرصه مخابراتي ايران شود.
اين مقام مسوول، همچنين در خصوص سرمايه‌گذاري خارجي در کشور در حوزه ICT، گفت: بسياري از شرکت‌هاي موفق جهان، خواهان حضور در عرصه مخابرات کشور ما هستند.
مديرکل دفتر امور بين‌الملل وزارت ارتباطات با بيان اين که تا کنون تمام کانديدا هايي که تمايل خود را براي حضور در اپراتور سوم اعلام کرده اند از مشترکان بالايي برخوردار بوده اند؛يادآور شد:اپراتور سوم را به شرکتي مقتدر خواهيم سپرد.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا