يک سياست مدار ارشد چيني خواستار ممنوعيت راي گيري از طريق SMSشد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”زائو لينگ ژونگ”معتقد است راي گيري به اين صورت روي اخلاق و رفتار مردم تايير منفي مي گذارد.وي گفت : به تازگي مشاهده شده که بسياري از شرکت ها يا ارگان ها براي انتخاب برندهاي معروف يا مدل هاي خاص يا راي گيري هاي سياسي از مردم مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”زائو لينگ ژونگ”معتقد است راي گيري به اين صورت روي اخلاق و رفتار مردم تايير منفي مي گذارد.
وي گفت : به تازگي مشاهده شده که بسياري از شرکت ها يا ارگان ها براي انتخاب برندهاي معروف يا مدل هاي خاص يا راي گيري هاي سياسي از مردم مي خواهند تا نظرات خود را از طريق پيام کوتاه براي آن ها ارسال کنند.
معاون يازدهمين کنگره ملي چين  افزود: بعضي از کانديداها از اين طريق با اجير کردن مردم از آنها مي خواهند که در جهت منافع آنها راي دهند که اين کار باعث مي شود حق کانديداهايي که از امتيازات مالي خوبي برخوردار نيستند و نمي توانند از اين طريق تبليغ کنند، پايمال شود.
“ژونگ”گفت :  تمايل آنها براي برنده شدن مي تواند سرمايه عمومي اين ملت را به باد دهد و باعث افزايش فساد هاي مالي و رشوه خواري درارگان هاي شود.
چين ۹ميليون و۵۷۲هزار و۹۰۰ کيلومتر مربع مساحت و حدود يک ميليارد و ۳۰۰ميليون نفر جمعيت است و پايتخت آن پکن مي باشد.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشورتا پايان ماه اگوست ۲۰۰۷ميلادي حدود ۵۱۵ميليون نفر اعلام شده است.
در اين کشور دو اپراتور ارتباطي وجود دارد که چاينا موبايل با ۳۵۶ميليون و ۳۰ هزار مشترک در جايگاه نخست قراردارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا