مدل SPL آي ميت

اما SPL داراي ويندوز موبايل است. اين مدل در سه رنگ آبي، صورتي و مشکي وارد بازار مي شود. SPL تلفن بسيار خوبي است و تفاوت زيادي با اکثر تلفن هاي هوشمند دارد. ابعاد تلفن ۱۲ در ۴۹  در ۱۱۴.۵ ميلي متر و وزن آن ۱۰۲ گرم است. قاب جلوي تلفن از صفحه نمايش و …


اما SPL داراي ويندوز موبايل است. اين مدل در سه رنگ آبي، صورتي و مشکي وارد بازار مي شود. SPL تلفن بسيار خوبي است و تفاوت زيادي با اکثر تلفن هاي هوشمند دارد.
ابعاد تلفن ۱۲ در ۴۹  در ۱۱۴.۵ ميلي متر و وزن آن ۱۰۲ گرم است. قاب جلوي تلفن از صفحه نمايش و يک صفحه کليد تخت تشکيل شده است. آرم I-Mate بالاي صفحه نمايش در طرف چپ و آرم SPL در طرف راست آن مشاهده مي شود. اين مدل داراي لبه هاي گرد است. کليدهاي ولوم در طرف چپ تلفن وجود دارند که کليد ميانبر موسيقي بين آنها قرار گرفته است. کليد دوربين و پورت Mini USB براي وصل کردن شارژ Earphone استريو و براي وصل کردن تلفن به PC استفاده مي شود.در بالاي گوشه چپ قاب جلوي تلفن يک LED مشاهده مي شود.
لنز دوربين ۲ مگا پيکسل در قاب پشت تلفن وجود دارد. دوربين و بلندگو روي يک قسمت برآمده در قسمت فوقاني سمت چپ تلفن قرار گرفته اند.
**صفحه نمايش
مدل I-mate SPL در قاب جلوي خود به يک صفحه نمايش کوچک و مناسب ۲.۲ اينچ مجهز است که وضوح آن ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل مي باشدو حداکثر ۶۵K رنگ را نشان مي دهد. روشنايي صفحه نمايش کمي بالاتر از حد متوسط است و در نور روز تا حدودي مي توان از آن استفاده کرد. نور زمينه صفحه نمايش آبي رنگ است.


  **دوربين
 مدل SPL داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است. کيفيت عکس ها در حد مطلوب مي باشد. سه ثانيه بعد از فشار دادن کليد دوربين، نرم افزار آن فعال مي شود . منوي دوربين ساده است و استفاده از آن آسان مي باشد. نماياب بيش از نيمي از صفحه نمايش را به خود اختصاص مي دهد. بقيه صفحه توضيحاتي در مورد وضوح و زوم ديجيتال نشان مي دهد.  
زمان مورد نياز براي گرفتن عکس با دوربين و ذخيره کردن آن حدود ۵ ثانيه است. اگر نور محيط کافي باشد عکس ها از کيفيت خوبي برخوردار مي شوند.
** حافظه
اين مدل آي ميت داراي ۶۴ مگابايت Ram و ۱۲۸ مگابايت Rom و پردازشگر TI OMAP730,200 مگاهرتز است که همچنين توسط کارت حافظه miniSD ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي که از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده است هم اکنون با مبلغ دو ميليون و ۵۰ هزار ريال در اختيار کاربران ايراني قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا