سرمايه گذاري ۲۰ميليون دلاري” ECP” در غرب آفريقا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، گفت: “تام جيبين”مدير عاملECPگفت: بر اساس اين سرمايه گذاريECP کار گسترش شبکه سل کام وسرويس هايش را در ليبريا بر عهده دارد و همچنين سرويس هاي ارتباطي را در گينه و سيرالئون ارايه خواهد داد.
وي از جمله ويژگي هاي سل کام را سياست تجاري اين اپراتور وشيوه هاي جالب آن براي ترکيب سرويس هاي اعتباري،گوشي هاي ارزان قيمت ،سياست هاي بازاريابي پويا ،ارايه سرويس هاي برتر و  پيشگام بودآن در بازار ارتباط از راه دورليبريا عنوان کرد.
جيبين گفت:ما اطمينان داريم که اين اپراتور توان ارتقا سرويس هاي خود و تکرار موفقيت هايش در گينه و سيرالئون را نيزدارد.
وي اظهار داشت : ضريب نفوذ تلفن همراه در ليبريا ۶/۱۷ درصد و در گينه و سيرالئون ۱۰درصد است که اين رقم پايين ترين درصد در بين ديگر کشورهاي منطقه است.
مديرعامل ECP افزود: ضريب نفوذ پايين موجود در غرب افريقا و افزايش تقاضا براي اين وسيله ارتباطي را يک بازار بکر و فرصت مناسب براي اپراتورها محسوب مي شود.
در گينه و ليبريا چهار اپراتور ارتباطي فعال و در سيرالئون پنج اپراتور ارتباطي سرويس ارايه مي دهند.
سل کام اپراتور تلفن همراه مالزي است که تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي با ارايه سرويس هاي Hhsdpa,umtsوgsm حدود ۶ميليون و۴۰۰هزار مشترک داشته است ورتبه دوم را در بين هفت اپراتور موجود در اين کشوردارد.
Emerging Capital Partners (ECP)اولين شرکت خصوصي آمريکا است که سرمايه گذاري يک ميليارد و ۲۰۰ميليون دلاري را در بازار فناوري ارتباطات قاره آفريقا انجام داده است.
اين شرکت سرمايه گذاري خود را در آفريقا از هشت سال گذشته يعني سال ۲۰۰۰ميلادي آغاز کرده و تمرکز روي بازارهايي غير از بازار آمريکا و بخش هاي کلان اقتصادي جهان از اولويت هاي کاري آن است.
۱۳۴/۱۴

خروج از نسخه موبایل