استفاده گسترده از SMS و MMS در هند

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا ” بهنقل از موسسه تحقيقاتي “اُووم” ، بيش از ۴۰ درصد شرکت ها و موسسات اعلام کردند که از ايميل موبايل براي انجام کارها استفاده مي کنند..شرکت هاي کوچک و بزرگ در هند با کاربردهاي مختلف تلفن همراه سازگار شده اند و فرصت ها و رشد خوبي را نويد …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا ” بهنقل از موسسه تحقيقاتي “اُووم” ، بيش از ۴۰ درصد شرکت ها و موسسات اعلام کردند که از ايميل موبايل براي انجام کارها استفاده مي کنند..
شرکت هاي کوچک و بزرگ در هند با کاربردهاي مختلف تلفن همراه سازگار شده اند و فرصت ها و رشد خوبي را نويد مي دهند.
پايگاه اينترنتي “امريکن نتوورک” اعلام کرد : افزايش نياز کارمندان در هند به قابليت هاي دستگاههاي همراه، عامل مهم افزايش پذيرش اين دستگاهها در ميان شرکت هاي کوچک و متوسط است.
کارمندان سيار نياز دارند که در خارج از شرکت با اداره، همکاران و مشتريان در تماس باشند.
مهمترين کاربردهاي همراه هنوز ايميل، SMS و MMS هستند و انتظار مي رود مابقي شرکت هاي تا ۲ سال آينده از اين تکنولوژي ها استفاده کنند.
هند يکي از بزرگترين فرصت ها را براي پياده سازي کاربردهاي مديريتي و بازاريابي موبايل دارا است و۲۵ درصد شرکت هاي کوچک و متوسط (SME) اعلام کرده اند که علاقه مند به معرفي اين سرويس ها هستند.
تمام اين کاربردها بايد در دستگاههايي که به کارمندان تفويض مي شود، موجود باشد، اما  کارمنداني که از دستگاههاي پيشرفته مانند گوشي هاي هوشمند، PDA يا بلک بري در مالکيت شرکت برخوردارند، کم هستند.
به نظر مي رسد کاربردهاي سيار شرکتي در اصل ارتباط-محور هستند و راه را براي راه حل هاي فرايند- محور (که همگرايي پيچيده اين کاربردها با فرايند هاي تجاري است) باز مي کنند.
طبق اين نظر سنجي  36 درصد  شرکت ها و موسسات  در هند شبکه Wi-Fi دارند و ۳۴ درصد در نظر دارند از آن استفاده کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا