نوکيا گوشي ۶۱۲۴ classic را به بازار مي دهد

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي که داراي قابليت هاي چند رسانه اي است ، براي کاربران وودافون ارايه مي شود تا بتوانند سريعتر و راحت تر به سرويس هاي پرسرعت اينترنت و سرويس هاي سرگرمي شبکه ووادفون دسترسي داشته باشند.گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش …

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي که داراي قابليت هاي چند رسانه اي است ، براي کاربران وودافون ارايه مي شود تا بتوانند سريعتر و راحت تر به سرويس هاي پرسرعت اينترنت و سرويس هاي سرگرمي شبکه ووادفون دسترسي داشته باشند.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش ۲ اينچي ، سيستم هاي اتصال نسل سومي ، دوربين ۲ مگاپيکسلي ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي براي بالا بردن ظرفيت حافظه تا ۸ گيگابايت مناسب براي ضبط فايل هاي متعدد عکس ؛ تصاوير ويديويي و فايل هاي موسيقي  است.
گوشي تلفن همراه Nokia 6124 classic داراي سيستم هاي عامل يا  اپراتوري S60 و Symbian OS است.
اين گوشي داراي  قابليت استفاده همزمان از چند ابزار نرم افزاري به منظور جستجوي سريعتر و راحت تر اينترنتي در حال گوش کردن به موسيقي و يا درحين مکالمه است.
گوشي تلفن همراه Nokia 6124 classic درفصل دوم سال جاري ميلادي توسط شرکت وودافون به بازار عرضه مي شود.
قيمت اين گوشي اعلام نشده است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”
Espoo (فنلاند) قراردارد.
اين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱ بيش از ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
شرکت وودافون که دفتر مرکزي آن درشهر “نيوبري” انگليس قراردارد،درسال ۱۹۸۳به عنوان بخشي از شرکت ” Racal Telecom”  تاسيس  و از سال ۱۹۹۱ مستقل شده است.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳۱ ميليارد و ۱۰۴ ميليون پوند انگليس و سود خالص آن در همين سال حدود يک ميليارد و ۵۶۴ ميليون پوند گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا