ارايه سرويس M-commerce توسط اير تل هند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “گوپال ويتال” مدير بازاريابي و ارتباطات ايرتل گفت: براي اجراي ارايه اين طرح با چند بانک مختلف در اين کشور همکاري کرده وسرويس چک موبايليmChek,  را نيز ارايه داده ايم.وي افزود: ايرتل در مرحله آزمايشي اين طرح سرويس مذکور را در اختيار۶۷هزار مشترک سرويس هاي دايمي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، “گوپال ويتال” مدير بازاريابي و ارتباطات ايرتل گفت: براي اجراي ارايه اين طرح با چند بانک مختلف در اين کشور همکاري کرده وسرويس چک موبايليmChek,  را نيز ارايه داده ايم.
وي افزود: ايرتل در مرحله آزمايشي اين طرح سرويس مذکور را در اختيار۶۷هزار مشترک سرويس هاي دايمي خود قرارداد و دراين مدت بيش از ۱۷هزار نفر از اين سرويس براي خريد بليت استفاده کردند.
 ويتال معتقد است که راهکارها و سرويس هايي که با اجراي اين طرح ارايه مي شود تا چند سال آينده مي تواند رشد چشمگيري دشته باشد.
مدير بازاريابي و ارتباطات ايرتل افزود : راهکارهاي M-Commerceاين امکان را در اختيار اين اپراتورمي گذارد که با ارايه سرويس هاي با کيفيت تر و نوين جايگاه خود را در بازارفناوري هاي ارتباطي گسترش دهد.
تعداد کل کاربران در هند حدود ۲۵۰ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل با ۵۲ ميليون و۹۶۰هزار کاربر رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
فروش تلفن همراه دراين کشوردر سال ۲۰۰۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا