انجام پروژه WLL در استان هاي کرمان و خراسان جنوبي

” ابراهيم مطلع”، ، در گفت‌وگو با خبرنگار، موبنا در خصوص ويژگى‌هاى سيستم WLL اظهار داشت: ويژگى‌هاى اين سيستم مشابه سيستم تلفن همراه است که براى ارتباطات روستايى و حومه شهرها به لحاظ مشکلات کابل‌کشى،هزينه و زمان‌بندى از آن استفاده مى‌کنند. وي ادامه داد:  به زودي با رفع مشکلات، پروژه WLL (مخابرات بي‌سيم روستايي) استان …

” ابراهيم مطلع”، ، در گفت‌وگو با خبرنگار، موبنا در خصوص ويژگى‌هاى سيستم WLL اظهار داشت: ويژگى‌هاى اين سيستم مشابه سيستم تلفن همراه است که براى ارتباطات روستايى و حومه شهرها به لحاظ مشکلات کابل‌کشى،هزينه و زمان‌بندى از آن استفاده مى‌کنند.
وي ادامه داد:  به زودي با رفع مشکلات، پروژه WLL (مخابرات بي‌سيم روستايي) استان آذربايجان شرقي که متوقف در شده بود، مجددا آغاز به کار مي‌کند.
مطلع تصريح کرد پروژه WLL استان آذربايجان شرقي، در سال آينده تکميل مي‌شود.
وي با بيان اين که بخش عمده‌اي از پروژه مخابرات بي‌سيم روستايي در سال آينده انجام خواهد شد ،گفت: در سيستم WLL، امکان اتصال به شبکه تلفن همراه کشور هم وجود دارد.
به گزارش خبرنگار موبنا  تلفن ثابت بيسيم ((WLL در حال حاضر در دهها روستا و چند شهر کشور عرضه شده که البته ظاهرا مشکلاتي در زمينه تداخل فرکانس با شبکه تلفن همراه دولتي کشور دارد.
کارخانجات مخابراتي ايران نخستين و بزرگترين توليد کننده مراکز تلفن ثابت و سيار در کشور است که به منظور توليد تجهيزات مورد نياز شبکه مخابراتي در سال ۴۶ ۱۳ به صورت شرکت سهامي خاص به بهره برداري رسيد.
اين شرکت در حال حاضر در پروژه هاي مهم مخابراتي کشور نظير توليد تجهيزات شبکه تلفن همراه براي ايجاد ظرفيت شش ميليون خط موبايل و نيز توليد گوشي تلفن همراه با نام ITMC و همچنين  حضور پروژه هاي  WLL  رادربرخي استانهاي کشور دنبال مي کند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا