جنرال موبايل گوشي DST33 را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به از پايگاه اينترنتي سافت پديا، گوشي جديد کهاز دو سيم کارت در يک زمان پشتيباني مي کند ،به کاربران امکان استفاده همزمان از شماره هاي شخصي و تجاري را مي دهد. به اين ترتيب کاربران مي توانند هم در زمان و هم در صرف هزينه صرفه جويي  و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به از پايگاه اينترنتي سافت پديا، گوشي جديد کهاز دو سيم کارت در يک زمان پشتيباني مي کند ،به کاربران امکان استفاده همزمان از شماره هاي شخصي و تجاري را مي دهد.
به اين ترتيب کاربران مي توانند هم در زمان و هم در صرف هزينه صرفه جويي  و دو برنامه و طرح مختلف را با يکديگر ترکيب کنند واز دو اپراتور متفاوت سرويس دريافت خواهند کرد.
اين گوشي هيچ ويژگي برجسته اي ندارد و براي کاربراني مناسب است که به گوشي هاي پيشرفته نيازي ندارند. 
گوشي DST33 با ابعاد ۱۱۰ x 46 x 16.6 ميليمتر و وزن ۹۵ گرم به شکل آبنباتي (کندي بار) است و از يک صفحه نمايش ۲ اينچي با ۲۶۲ هزار رنگ پشتيباني مي کند.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان  به مرورگر WAP ، GPRS، بلوتوث ۱.۲ ، USB، پشتيباني از فايل هاي صوتي
(MP3, MP4, AAC, AAC+, WMA, MPEG4 , 3GP)، سرويس پيام چند رسانه اي، راديو FM، بلندگو ، نرم افزار متن هاي پيش گويانه، ويرايش عکس و آلبوم عکس و بازي اشاره کرد.
دوربين اين گوشي ۳/۱ مگاپيکسل با زوم ديجيتالي بوده و باتري آن در حالت مکالمه ۴ ساعت و در حال آماده باش ۱۶۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
اين گوشي تا اواخر اين ماه در چندين کشور اروپايي در دسترس کاربران قرار مي گيرد، اما در باره قيمت اين گوشي هنوز اطلاعي در دست نيست.
شرکت جنرال موبايل آمريکايي در اواخر سال ۲۰۰۵ آغاز بهکار کرد و تاکنون توانسته در بازارهاي کشورهايي چون آمريکا، آلمان، اکراين، ترکيه، امارات متحده عرب، آذربايجان و چين راه يابد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا