کلاهبرداري ۶/۲ميليون دلاري AT&T و پاسخ اين شرکت آمريکايي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، بر اساس اين گزارش گفته شده بود که اين اپراتوري قرار بود به کاربران سرويس تبليغات رايگان ارايه دهد اما ۶/۲ ميليون دلار در فلوريدا از کاربران دريافت کرد.اين اپراتور آمريکايي توضيح مي دهد که اين محتواهاي تبليغاتي مستقيما توسط AT&T ارايه نشده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، بر اساس اين گزارش گفته شده بود که اين اپراتوري قرار بود به کاربران سرويس تبليغات رايگان ارايه دهد اما ۶/۲ ميليون دلار در فلوريدا از کاربران دريافت کرد.
اين اپراتور آمريکايي توضيح مي دهد که اين محتواهاي تبليغاتي مستقيما توسط AT&T ارايه نشده بلکه از طريق شرکت ها و ارايه دهندگان واسطه در دسترس کاربران قرار گرفته به اين ترتيب آنها اجازه داشتند که صورت حساب ها را از طريق سيستم AT&T براي کاربران ارسال کنند.
بر اين اساس ثابت شد که ۶/۲ ميليون دلاري که به اين ترتيب از کاربران دريافت شده حدود ۵/۲ ميليون دلار آن به شرکت CyberFraud Task Force براي تغيير سرويس و سيستم شبکه داده شده، همين طور ۵۰۰ هزار دلار آن نيز صرف آموزش کاربران براي استفاده از اينترنت شد.
AT&T  همچنين ياد آور شد که باقيمانده اين پول را به کاربران در فلوريدا که به اشتباه  مجبور به پرداخت اين هزينه شده اند، باز مي گرداند.
شرکت CyberFraud Task Force يک شرکت تبليغاتي است که دفتر آن  در فلوريداري آمريکا قرار دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا