AT&T گوشي LG Vu را عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي از سرويس MediaFLO بر اساس سرويس تلويزيون موبايلي پشتيباني مي کند. اين گوشي  قرار بود تا پايان سال ۲۰۰۷ در دسترس کاربران قرار گيرد اما با مشکلاتي که اين اپراتوري براي ارايه سرويس  MediaFLO TV داشت عرضه اين گوشي به تعويق …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي از سرويس MediaFLO بر اساس سرويس تلويزيون موبايلي پشتيباني مي کند.
 اين گوشي  قرار بود تا پايان سال ۲۰۰۷ در دسترس کاربران قرار گيرد اما با مشکلاتي که اين اپراتوري براي ارايه سرويس  MediaFLO TV داشت عرضه اين گوشي به تعويق افتاد.
گوشي Vuيا  CU92 بسيار شبيه Prada بوده که يکي از بهترين گوشي هاي سايبرشات به حساب مي آيد و اين گوشي نيز شانس زيادي براي محبوبيت در بازار تلفن همراه دارد.
گوشي Vu از شبکه چهار باند GSM با اتصالات HSDPA ، EDGE UMTS  و  فرکانس ۸۵۰ / ۱۹۰۰ MHz  و براي انتقال اطلاعات با سرعت ۶/۳ مگابيت بر ثانيه پشتيباني مي کند.
صفحه نمايش اين گوشي ۳ اينچي لمسي بوده و از وضوح تصوير ۲۴۰ x 400 با يک واسط کاربري برخوردار است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به موسيقي و ويديو پلير، مرورگر وب و ايميل ، همچنين بلوتوث، USB، مرورگر جاوا و کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه داخلي اشاره کرد.
درباره دوربين اين گوشي هنوز خبري منتشر نشده است اما انتظار مي رود  از دوربين پيشرفته برخوردار باشد.
در باره قيمت اين گوشي هنوز خبري در دست نيست .
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا