ووداکام و نوکيا زيمنس قرار داد مي بندند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيشن مديا، به امضاي اين قرارد اد که مقدمات آن کاملا فراهم شده است ، مناطق دور افتاده و کم درآمد نيز از سرويس شبکه تلفن همراه استفاده مي کنند وبا هزينه کمتر از اين سرويس ها بهره مي برند.آزمايش شبکه ارتباطي روستايي  اولين بار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيشن مديا، به امضاي اين قرارد اد که مقدمات آن کاملا فراهم شده است ، مناطق دور افتاده و کم درآمد نيز از سرويس شبکه تلفن همراه استفاده مي کنند وبا هزينه کمتر از اين سرويس ها بهره مي برند.
آزمايش شبکه ارتباطي روستايي  اولين بار در آفريقا مورد آزمايش قرار گرفت و سرويس هاي پيام کوتاه و صوت نيز در دست آزمايش است.
 در اجراي اين پروژه  از شبکه هاي زنده و ارتباطات ماهواره اي  استفاده خواهد شد و ووداکام  از اين طريق قصد دارد که مناطق دور افتاده را با شبکه ماهواره اي  سرويس دهي کند.
اين طرح ووداکام، تانزانيا را براي معرفي مدل هاي تجاري جديد آماده مي کند و اجازه مي دهد کاربران روستايي و دور افتاده که تا به حال به شبکه هاي تلفن همراه دسترسي نداشته اند، به اين شبکه وصل شوند.
مدير اجرايي ووداکام تانزانيا گفت که نوکيا زيمنس شرق آفريقا را براي بازارهاي نوظهور انتخاب کرده است. 
ووداکام شعبه آفريقاي جنوبي ۳۸.۷ميليون کاربر تلفن همراه دارد و ضريب نفوذ آن حدود ۸۶ درصد مي باشد و تنها اپراتوري اين کشور محسوب مي شود که  شبکه نسل سوم(۳G) ارايه مي دهد.
در اين کشور دو اپراتور ديگرMTN وCellc  فعال هستند که ووداکام رتبه اول را در ميان ديگر رقباي دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا