تقاضاي خريد سيم کارت هاي همراه اول در بازار تهران کاهش يافت

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاري ، با انتشار اين خبر،تقاضاي  خريد سيم کارت هاي همراه اول کاهش يافته است و تمامي مشتريان تمايل به فروش سيم کارت هاي خود دادند.“علي حيدري” از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: به همين دليل قيمت خريد تمامي کدهاي اين اپراتور …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاري ، با انتشار اين خبر،تقاضاي  خريد سيم کارت هاي همراه اول کاهش يافته است و تمامي مشتريان تمايل به فروش سيم کارت هاي خود دادند.
“علي حيدري” از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: به همين دليل قيمت خريد تمامي کدهاي اين اپراتور ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار ريال کاهش يافته است ولي قيمت فروش اين نوع سيم کارت نسبت به گذشته چندان تغييري نداشته است.
بهاي فروش سيم کارت صفر کد هاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و”۸″ به ترتيب پنج ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،چهار ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال است.
سيم کارت کارکرده کد”۱″ همراه اول به بهاي پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال تا  شش ميليون ريال فروخته  مي شود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي دو، سه، چهار، پنج، شش،  هفت و هشت به بهاي چهار ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال  به فروش مي رود.
مدير عامل شرکت مخابرات ايران چندي پيش از عرضه سيم کارت هاي دائمي ۱۲۰ هزار توماني همراه اول در سال آينده خبر داده بود.
صابر فيضي اعلام کرده بود که با خصوصي شدن شرکت مخابرات از سال آينده، متقاضيان براي خريد سيم کارت تنها مبلغ هزينه اشتراک را که همان ۱۲۰ هزار تومان است مي پردازند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا