دانلود سرويس هاي اينترنتي ۱۱هزار پوندخرج روي دست تاجر انگليسي گذاشت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”تلگراف.کو”،تاجر انگليسي دراين زمينه گفت:همسرم از سرويس هاي تلفن همراه وودافون که در انگليس به صورت رايگان ارايه مي شود، استفاده کرده است.وي افزود: دانلود اين برنامه ها هنگامي که براي فعاليت هاي تجاري خود به آلمان سفر کرده بوديم نيز ادامه داشته است و از آنجا که …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”تلگراف.کو”،تاجر انگليسي دراين زمينه گفت:همسرم از سرويس هاي تلفن همراه وودافون که در انگليس به صورت رايگان ارايه مي شود، استفاده کرده است.
وي افزود: دانلود اين برنامه ها هنگامي که براي فعاليت هاي تجاري خود به آلمان سفر کرده بوديم نيز ادامه داشته است و از آنجا که دانلود سرويس هاي اينترنتي اين اپراتور در بعضي کشورها از جمله آلمان رايگان نمي باشد اين اقدام هزينه سنگيني را براي من به ارمغان آورد.
 در واکنش به اين خبر کميسيون اتحاديه اطلاعات،اجتماع و رسانه اروپا به شرکت هاي تلفن همراه دستورداد، هزينه دانلود اطلاعات و سرويس هاي پيام کوتاه اين زن ومرد انگليسي را تا اول جولاي که همان مدت زمان استفاده در خارج از کشورمي باشد ازصورت حساب آنها حذف کنند.همسر اين تاجر انگليسي معتقد است استفاده از سرويس هاي پيام کوتاه و دانلود در کشورهاي مختلف نبايد تفاوت زيادي با هم داشته باشد.
“ري الميت”يکي از مديران وودافون گفت:اين اولين باري نيست که صورت حساب يک کاربربه هزارها پوند مي رسد.
وي افزود: در مورد مشابه در اسپانيا نيز فردي به خاطر استفاده از سرويس هاي پهن باند اينترنتي اين اپراتور به مدت يک ساعت با صورت حساب يکهزارو ۱۵۰پوندي روبرو شد.
 وودافون که اپراتوري انگليسي است در کشورهاي چون:استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي،مصر،هند،تورکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ ميلادي حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي  تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس ۷۷ميليون و ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ آن۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا