نوکيا يک استوديوي طراحي گوشي در برزيل راه اندازي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دکسينر، در يک مدرسه در اين شهر تعدادي از طراحان نوکيا، جوانان و طراحان اين موسسه جمع شدند که طرح ها و ديدگاه هاي جديدي براي آمريکاي لاتين و بازارهاي جهاني ارايه دهند. اين استوديو ماهواره اي دومين پايگاهي است که تاکنون در يکي از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دکسينر، در يک مدرسه در اين شهر تعدادي از طراحان نوکيا، جوانان و طراحان اين موسسه جمع شدند که طرح ها و ديدگاه هاي جديدي براي آمريکاي لاتين و بازارهاي جهاني ارايه دهند.
اين استوديو ماهواره اي دومين پايگاهي است که تاکنون در يکي از مکان هاي مهم دنيا تاسيس شده و در اين زمينه از اهميت خاصي برخوردار است. 
اولين پايگاه سال گذشته در بنگلور هند  راه اندازي شد.
مشارکت و همکاري با مدارس طراحي در هر کشور باعث مي شود که طراحان مستقيما  با فرهنگ بومي و محلي در تماس باشند و طرح هاي جديد را دانش آموزان بومي و محلي با دست و کار با يک تيم طراحي جهاني را تجربه کنند.
“آلاستاير کارتيس”، رييس بخش طراحي مي گويد : برزيل يکي از کشورهايي است که داراي تحرک باورنکردني بوده و داراي مکان هاي گوناگون و توسعه روش هاي جديد است.
ترکيب تجربه تيم طراحي جهاني با خلق طرح هاي محلي و بنا به سليقه و نظر دانش آموزان بسيار شگفت انگيز بوده و ديدگاه هاي جديد در بازار نوکيا ارايه خواهد داد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا