دو خبر از پيام کوتاه در هند و قطر

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “هيندو”، يکي از مسوولان ارشد راه آهن گفت: تمام رانندگان لوکوموتيو به عنوان بخشي از سيستم مديريتي کارکنان از طريق SMS درمورد وظايف خود ارتباط برقرار خواهند کرد.وي که نامش فاش نشده است ، افزود: هدف از بهره برداري از اين تکنولوژي افزايش کارايي و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “هيندو”، يکي از مسوولان ارشد راه آهن گفت: تمام رانندگان لوکوموتيو به عنوان بخشي از سيستم مديريتي کارکنان از طريق SMS درمورد وظايف خود ارتباط برقرار خواهند کرد.
وي که نامش فاش نشده است ، افزود: هدف از بهره برداري از اين تکنولوژي افزايش کارايي و دوري از سيستم دستي کنوني است.
اين مقام گفت: ما نمونه هاي SMS را به اتمام رسانده ايم و آن را براي رانندگان قطار فراهم خواهيم کرد.
                        ***
*”کيوتل” اپراتوري قطر اعلام کرد که در هفته اول راه اندازي سرويس جديد چت SMS  “موزاييک” ۱۱ ميليون پيام کوتاه از اين طريق مبادله شده است. 
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “گلف تايمز”، اين سرويس چت از طريق پيام کوتاه يک سرويس جذاب بر مبناي متن است که براي اولين بار در پادشاهي عمان راه اندازي شد.
اين سرويس در ابتدا ۱۰۰ هزار مشترک داشت که براي جستجوي دوستان جديد، در تماس بودن با دوستان قديم، از طريق MSN، Yahoo، و ICQ به اين سرويس پيوستند.
اين سرويس در ۱۱ فوريه ۲۰۰۸ در قطر راه اندازي شده و فوراً ۳۰ هزار کاربر جديد جذب کرد که خواستار تجربه سرويس جديد چت بودند.
کاربران براي ثبت نام در اين سرويس بايد به يک شماره  اعلام شده پيام کوتاه ارسال کرده و ثبت نام کنند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا